Breitling Only Deel VII

Fotootje van gisteren, maar ook vandaag nog om de pols :smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Sinds enkele weken mij daily:

35 likes

Is nog van oudere serie toch!?
Veel mooier zo

1 like

Dit is een Navitimer B01 46mm van november 2020, ouder model dus inderdaad.

Heb deze afgelopen juli zgan pre-owned bij een Breitling dealer gekocht met alles er bij wat er bij hoort (doos, boekjes, pas) en het horloge heeft nog t/m november 2025 fabrieksgarantie en daarnaast is de fabrieksgarantie ook nog eens verlengbaar met 3 jaar.

2 likes

25 likes

Is er niet eentje dichterbij? :see_no_evil:

• edit: je komt uit Delfzijl? Wow… :joy:
1 like

Dat is toewijding!!! Hopelijk hebben ze wat moois liggen :sunglasses:

2 likes

Oeioeioei :wink:

1 like

Mijn NA :hugs:

32 likes

Wow! Wat een kanon. Is dit de 48mm titanium? Mooi ding hoor, veel plezier ermee. Gaaf dat de plaat zo clean is, no-date heeft wel iets he.

2 likes

Mooi hoor, gefeliciteerd :+1:

1 like

23 likes

Heel erg gaaf! Ondanks de opvallende kleur is de wijzerplaat toch wel heel erg clean te noemen , zeker voor een Breitling. Mooi hoor! Gefeliciteerd !

1 like

Was deze hier al voorbij gekomen?
Wat een ontzettend gaaf filmpje !! Schitterende beelden, heel veel leuke informatie en de stoere movie trailer style voice-over maakt het echt af!
Er lijken stiekem toch steeds meer mensen achter te komen hoe ongelofelijk cool bepaalde iconische modellen van Breitling eigenlijk zijn.

De liefhebbers van een ander merk die al opgewonden worden van “stick-dial”, “flat four” of “meters first” weten gewoon nog niet wat ze missen :sweat_smile:
Komt vanzelf !

Moet eerlijk bekennen dat ik tot dit filmpje niet wist van die blauwe “Eclipse” Superocean van Abramovich. Weet ook niet wat de beste man allemaal uitgespookt heeft, maar wat een bijzonder ding !

4 likes

Dank voor het delen, indrukwekkend filmpje hoor. :+1:
Weg met het kamper en autoverkoper stigma
Ik heb al 4 Breitlings (automaten) en kijk al een tijdje rond naar een quartz en dat zou best wel eens een Aerospace kunnen worden :thinking:
Breitling people are special :sunglasses:

6 likes

16 likes

De andere Breitling in de collectie

23 likes

Weer terug aan het werk…

23 likes

25 likes

Ze knallen er wel veel nieuwe modellen uit zeg, donderdag komt weer iets nieuws. Als ik mag raden: iets met goud, perpetual calendar, navitimer slide rule, misschien skeleton dial? Of helemaal niets van dit haha

4 likes