Breitling Only Deel VII

16 likes

Wie kent dit gevoel?

12 likes

Deze kwam ook in mijn youtube bubble. Vanavond maar even Blood Diamond kijken!

1 like

Gewoon doen!

Heb er ooit een nieuwe gekocht, ingeruild op een Datejust, spijt en gemis kwam snel. Paar jaar doorge-etterd tot de boel knapte en ik er weer een heb gekocht pre-owned.

Gaat nooooooit meer weg!

Nog een voordeel: er kunnen/passen heel veel banden op die ie ook goed kan hebben!

18 likes

27 likes

Zo, ik mag hier weer meedoen.

29 likes

Wilde binnenkort een schakeltje bijplaatsen op m’n stalen band. Als ik dit zie ga ik even langs de horlogemakert om het daar te laten doen. De horror.

3 likes

Ja puzzelen met beads of Rice. :rofl:

Nee joh, is best te doen, je moet alleen de boven en onderkant van de schakels goed onderscheiden.
Leuke puzzel, ben je mooi 2 uurtjes van de straat :rofl:

1 like

Met lege handen thuis gekomen vandaag Jeroen (@Sail83) ??

1 like

Echt leuk en professioneel gemaakt ! Zou me niets verbazen als Breitling er stiekem gewoon zelf achter zit….
In dat geval kudo’s voor de afdeling marketing. Werkt misschien nog wel beter dan 3 miljard groene bordjes langs de F1 circuits of wollige teksten dat je alleen op een Patek mag passen totdat je kleinzoon ‘m confisqueert.

1 like

Klopt, 48mm titanium.

1 like

Gaaf , veel plezier ermee

1 like

E13360 Avenger Chrono Titanium - Blood-diamond :muscle:

24 likes

26 likes

Heeft dat hier mee te maken dat Breitling straks de markt op moet?

https://youtu.be/eHL6TIYVkz4?si=E1zkPcT-dOBRD8gk

2 likes

Je doet een mens goesting krijgen in staal

21 likes

Dat is een Boutique, op de PC Hooft, volgens mij ‘moeten’ die toch bijna alle modellen hebben liggen. Is in ieder geval wel zo in Antwerpen.

2 likes

Zo goed als alle modellen liggen er en niet onbelangrijk ze zijn supergastvrij je kan echt alle modellen passen in elk prijssegment. Echt een gemoedelijke sfeer.

1 like

Er zijn ook modellen die alleen in Breitling store liggen boetiek editie staan ook op de site maar zou ze gewoon even bellen of hetgeen jij in geïnteresseerd bent in de winkel ligt anders rij je misschien weer zonder aankoop naar huis :sunglasses:

1 like