Breitling Only Deel VII

Boutique is wel een andere ervaring als SC

En als je al weet dat het een Breitling gaat worden zou ik daar heen gaan.

Lekker met je Pa daar aan de bar gaan zitten en van alles passen gezellig hoor

1 like

Inderdaad! Superleuk!
Wat heeft hij op het oog?

1 like

Lekker hoor! Dat is niet de minste. En wel vet als jullie beide een Chronomat hebben.

Ik vond het supergaaf dat mijn pa ook een Avenger heeft gekocht, kunnen we mooi ‘twinnen’ :smiling_face_with_three_hearts:

Of is het al geaccepteerd om 2 horloges te dragen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

27 likes

Ik weet niet waar dat ‘k*t gat’ ligt waar je woont, maar Pertijs in Breda en Van Willigen in Den Haag hebben ook Breitling.

2 likes

20 likes

Heel gewoon.
:+1:
Als jij ze maar mooi vindt.

2 likes

Breitling den haag is ook de moeite waard.

1 like

Jesus wat een end den haag 3.5
uur rijden bijna

3 likes

Iedere Breitling store is mij hetzelfde ja mij verteld. Ik heb mij erg vermaakt in Praag.

2 likes

Je kan trouwens wel korting krijgen bij S&C. Gewoon vragen ik denk dat 10% wel mogelijk is.

1 like

Wie roept mijn naam ? :heart_hands:

2 likes

Als je bij S&C een paar breitling modellen wil zien en passen kunnen ze dat wel voor je regelen hoor.

1 like

Morgen heeft Breitling een livestream.

https://youtu.be/j7-DGt85Zhk?si=8T6EnoDz_WRzJ6DK

1 like

Kwartiertje naar het centrum denk ik zo :sweat_smile::joy::joy::joy:

34 likes

Prachtig!

1 like

Mooi man!

1 like

Ik heb blijkbaar een scheve schaats gemist. Gelukkig stonden de sterren goed, en is de Navi terug. Het is geen materiaal om te laten gaan.

Pas op, als je zo doorgaat eindig je nog als cartoon onderwerp :stuck_out_tongue:

4 likes

Nice! :clap:t2::clap:t2:

Seawolf Cobra nu weg ?

1 like

Ze hebben alle modellen liggen daar, hele relaxte verkopers, verwacht alleen niet al te veel van korting😀

1 like