Er komt een Breitling BTQ in Apeldoorn, opent einde van dit jaar.
Is er trouwens al een Endurance Pro in 38mm op het forum? Iemand ervaringen?
Alleen gepast. Voor mijn polsen is de nieuwe maat perfect. Maar ik heb besloten dat er nu geen plek is in de box. Vooral voor dames zijn de nieuwe kleuren ook echt super
Yep, die ligt nu bij Jaap
Goedemorgen Jeroen,
Ik heb mijn pre-owned Navitimer gekocht bij een AD in Rijssen, Saffier Juweliers, ongeveer anderhalf uur rijden vanaf Delfzijl. Leuke winkel / familiebedrijf met destijds veel keus en voorraad, zowel nieuw als pre-owned.
Ook een gezellige plaats trouwens, Rijssen.
Misschien een idee om daar eens te kijken?
Ik heb goede ervaringen met Kopmels in Doetinchem. Kom er inmiddels al een aantal jaren en hebben enorm veel Breitling liggen. Ze waren ook de eerste in NL met de Breitling corner met nieuwe aankleding.
Voordeel van een relatie met je AD is dat ze een stuk meer voor je doen. Ik heb al verschillende mooie kortingen (nee geen 10%) en mooie inruil deals gehad. Ook mijn 2 jaar oude vouwsluiting werd zonder problemen omgeruild voor een nieuwe omdat er teveel speling op zat.
Ok, die ga ik vanmiddag polsen.
Die is prachtig, dus hij gaat vast mee naar huis
Deze week was ik bij Koelink in Enschede, de persoon die mij hielp gaf aan dat ze ook veel Breitling op voorraad hebben. Zit ook in de buurt, zeker moeite waard om hier ook eens te kijken.
Binnenkort wordt hun zaak verbouwd en wordt er een aparte sectie omgetoverd tot Breitling boetiek.
Toch mist er een van jullie GTM
Net uitgekomen! Toch redelijk goed geraden
Iemand nog 55k over voor een mooie limited?
55K
5K voor de box …
…+ 2K voor de shuif in optie
Welke model is de linker? Iemand die het weet?
Als je dr post daarboven bekijkt dan staat daar een linkje. Als je daarop klikt dan zie je precies welke het is…