Breitling Only Deel VII

Dát dus. En pre-owned is budget vriendelijker én ze zijn old-skool en dus veel mooier. Maar dat is smaak en zeer persoonlijk.
En persoonlijk vind ik de meeste modellen van de laatste jaren niet mooi. Te mainstream en weinig onderscheidend, deze modellen ook weer. Had maar zo een ander merk op kunnen staan en niemand zou het raar vinden.

Het lijkt wel of ze overal hun in-house uurwerk in willen doen, wrs. omdat die moeilijker en duurder te servicen zijn. En in mijn ex Chronomat B01 42 liep die ook nog eens veel te snel en kon (en mocht!) de horlogemaker van de AD daar niets aan doen!

Enfin, deze modellen hebben in ieder geval niet het uiterlijk waardoor ik ooit eind jaren ‘90 fan ben geworden. En ik heb zo’n idee dat ik niet de enige ben….
Gelukkig is de pre-owned markt groot!

Even een foto voor de sfeer.:innocent:

21 likes

Ik zou willen dat het Breitling nato OK banden aanbod eens werd uitgebreid met andere kleuren.

27 likes

21 likes

21 likes

Avond wissel :sunglasses:

25 likes

Avondwissel :sunglasses:

23 likes

28 likes

Nou je 't zegt! Wat zou het verschil zijn? Ze mogen er toch geen jewels inzetten zonder functie, volgens mij was dat een regeltje.

3 likes

Haha, wel eerlijk dan :rofl:

Ik wil de 46mm titanium wel eens polsen, dat moet wel een klapper zijn.

Die banden hebben wel micro adjustment geloof ik, zoals op de superoceans. Dat is wel fijn.

1 like

@pasd verlaat je de Breitling clan weer? :sweat_smile:

2 likes

Heb de 3 veel vaker gehoord, zou ik voor gaan als verklaring:-)

2 likes

26 likes

Flieger Friday … nog effe een avondwissel.

20 likes

Effe op je handen zitten. I know, ambetant he.

1 like

Ja erg hé
Mijn Premier Norton is nu 4 weken weg, schiet al op :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Waarom ze hier geen zwarte datumschijf op zetten met witte / groene cijfers snap je toch niet. Verder wel een vette Night Mission

17 likes

Goedemorgen Breitlingers :wave:t2:

32 likes

…en waarom geen zwarte buckel voor die prijs ?? :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Mooiste Breitling imho. :nerd_face:

23 likes