Breitling Only Deel VII

Sportief horloge voor de autosport

22 likes

21 likes

24 likes

Vandaag heb ik de aqua groene EasX-Change strap opgehaald bij S&C… VrouwtjeMar heeft de nieuwe 38mm Endurance Pro gekocht :sunglasses:

De nieuwe straps van de Endurance Pro (38 en 44 mm) zijn stukken soepeler dan degene met het Logo er nog op :ok_hand:t3: Ze zijn tevens een tikje dunner.

28 likes

Lekker hoor :ok_hand:t2:

1 like

Thenks @FRank71 Echt een hele leuke maat voor degene met een wat kleinere pols! Ze heeft hem gepast en was meteen zeker van haar zaak… die wil ik. Ja ja zei ik; ik wil zo veel… maar het scheen dat ik al veel had :joy:

Lees je mee @JohnWick

5 likes

19 likes

Wellicht een beginnersvraag: wat is de reden dat Breitling verschillende logo’s tegelijk gebruikt? Heeft dat met de modellenlijnen te maken? Ben benieuwd.

Bij Breit worden ze vervelend, ze zetten overal hun speciale schroeven op de quartzmodellen, waardoor we de batterij niet meer zelf kunnen vervangen. :rage:

4 likes

Zou je die niet gewoon met een torx doppensetje kunnen open krijgen?

Torx zal niet passen, die heeft zes puntjes.
Dit is een vijfkant variant van ribe doppen.

2 likes

Ze hebben veel in hun archief staan en blijkbaar is de marketingafdeling ervan overtuigd dat het ‘B’ logo het enige echte oer Breitling logo is. Wel vreemd dat ze dan bij de nieuwe Endurance launch nogsteeds de wings erop hebben zitten. Evenals de Orbiter… En de nieuwe Navitimers hebben dan weer een AOPA knipoog naar hun oorspronkelijke ontwerp. Dus eigenlijk gaat het alle kanten op met Breitling :rofl:

2 likes

Vette Superocean hoor :muscle:
Op een zweefvliegveld zo te zien? Mooie hobby is dat :+1:

1 like

Proficiat familieMar!

1 like

Nee, zoals @Roland1982 zei is een soort 5punten ster
Is wel op Ali te vinden maar welke maat zijn deze schroeven ??

zz777

3 likes

Mooi herinneringen aan mijn ex :smiley:

25 likes

De nieuwe Endurance Pro van mijn naaste even gefotoshoot :blush:

39 likes

Foto’s kunnen meteen in de Breitling catalogus :+1:t2:

4 likes

staal???

1 like

Paars ?? :purple_heart:

2 likes