Breitling Only Deel VII

Prachtige foto’s van een schitterende endurance!!!

1 like

Vliegveld Hilversum waar ook veel aan zweefvliegen wordt gedaan. Toevallig begonnen ze gisteren aan de terras zijde bij het restaurant. En ook de vliegtuigjes vlogen af en aan en een helikopter. Veel te zien in een uurtje + mini speeltuin voor mini-me. :+1:t2:

1 like

26 likes

Fijn spul dat breitlight hé;-)

1 like

27 likes

Mooi setje hoor :+1:

2 likes

Heel fraai setje van 3 :ok_hand:t2:

3 likes

34 likes

23 likes

25 likes

25 likes

Deze is bedoeld voor zwaar tuinwerk :laughing:

1 like

Ik zou gek worden van een horloge dat superlicht is. Ik zou graag voor een 48mm of groter gaan, ongeacht het gewicht van het horloge. Het is denk ik ook wat jezelf gewend bent.

1 like

Ik heb diverse Breitlings van zwaar (Seawolf) naar gemiddeld (Crosswind) tot superlicht (Endurance) waarvan de Crosswind vind ik het prettigste draagt…
Ik merk ook dat ik zelf verander eerst kon het ook niet groot genoeg zijn en nu vindt ik 43mm wel het prettigst

Maar het is inderdaad wat je prettig vindt en dat is voor iedereen anders

1 like

34 likes

24 likes

Deze heb ik nog niet gezien bij jou, nieuwe ?

21 likes

Er zijn veel setjes te vinden waar deze schroevendraaiers ook deel van uitmaken. Heb er zelf 1 op Amazon gekocht. Ik woon echter niet in NL maar verwacht dat je ze daar ook kunt vinden.

Ik ben eens wat aan het experimenteren met leren band voor op de Galactic.
Wat vinden jullie?

Eerst maar even met niet originele band en merkloze vouwsluiting, hoewel deze band qua uiterlijk en dikte redelijk op het origineel lijkt. (431X)

17 likes