Breitling Only Deel VII

Zou best eens kunnen.
Ik zag vorige week ineens een heleboel groene sub topics op de start pagina…
Ik las daar ergens iets over wanstaltige Breitlings :face_with_peeking_eye:

4 likes

@JVE , heeft een geweldige collectie met zowel Breitling als Rolex :ok_hand:t2:

4 likes

Beetje krom gezegd door mij.
Maar ik bedoel dus eigenlijk te zeggen dat er mensen zijn die heel erg Rolex minded zijn en mensen die vooral Breitling minded zijn.
Ik vraag me af hoeveel leden er zijn die beide merken kunnen waarderen.

2 likes

Ik ben niet merk gevonden. Ik vind iets mooi of ik vind het niet mooi.

Mensen die merk a mooi vinden en daarom merk b helemaal kut snap ik niet zo goed.
Het zijn maar luxe artikelen waar ik niet mijn identiteit aan vasthang

Maar goed dat is ieder voor zich

4 likes

Heb ook geen afkeer van Rolex ofzo , hebben best wat mooie modellen ( wel de nieuwere , geen vintage ) maar ik vind Breitling gewoon een véél gaver merk met echt fantastische modellen :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik moet zeggen dat ik inderdaad Breitling minded ben hetgeen niet wil zeggen dat er verder geen mooie merken / horloges zijn.
Een Omega SM 300 zou ik nog wel eens willen hebben.
Mijn liefde voor Breitling begon in 1980 toen ik met mijn huidige ex trouwringen ging uitzoeken lagen daar ook Breitlings.
Ik mocht er toen al niet eens naar kijken.
Maar nu… :blush:

8 likes

Oh en wij van Breitling hebben tegeltjes :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Thanks👌 Ik vind idd zowel Breitling als Rolex beide schitterende horloges. On on topic te blijven maar eerst de Breitlings:

35 likes

Geweldig!! Wát een set :heart_eyes:
Ik denk echt serieus dat jij de mooiste collectie ( in mijn ogen) van heel HF hebt :+1:t2:

1 like

Maar ook Rolex heeft mooie horloges :wink:

27 likes

Dat zijn dus 5 vlaggen Joop :joy:

4 likes

:joy: normaal plaats ik geen Rolex hier, maar op speciaal verzoek heb ik wel een keer een uitzondering willen maken :wink:

3 likes

Ik ben een Breit-fanaat, maar ik heb ook G-Shocks, Citizens en vintage LCD’s… maar ik ben geen Rolex-fan… voor mij is er maar één mooie Rolex en dat is de GMT-Master II maar ik zie zoveel vervalsingen om me heen en mensen die rondscharrelen met hun nep-Rolex en het neemt mijn verlangen weg om er een te hebben… dus ik ben tevreden met mijn twee-drie Breitling’s :grin: :star_struck:

4 likes

Gaaf hoor. Ook de Rolexen!
Ben niet zo van goud maar die zwart goude Breitling, poahhhh.

1 like

Ik heb alleen Breitlings, domweg omdat het mijn smaak is en ik ze meer onderscheidend vindt. Uiteraard heb ik niets tegen Rolex, fantastisch merk, ook prachtige kwaliteit, alleen niet zo mijn smaak.

8 likes

Man man, wat een prachtige collectie!!!

1 like

Halleluja zeg, prachtige collectie hoor :heart_eyes:

1 like

Ja dat is wel behelpen zo he ? :sweat_smile:
Alleen maar die retecoole iconische Navitimer :drooling_face:

1 like

T*ring! Wat een mooie collectie heb je zeg!

1 like

Thanks mannen👌

2 likes