Breitling Only Deel VII

Ja , wij Breitlingers gaan ook een eigen kleurcode op HF aanvragen , net als Rolex.
Delftsblauw lijkt me wel geschikt :joy:

6 likes

Echt een leuke collectie… maar misschien een beetje voor de Pepsi-GMT klopt mijn hart er niet sneller van, sorry :face_with_diagonal_mouth:

1 like

Euh…of een mooi canari-geel :heart_eyes:

3 likes

Maar dat past weer niet op een tegeltje :sweat_smile:

2 likes

Geeft niets, ieder zijn smaak :wink:

In 2005 kocht ik mijn eerste Breitling en ging mijn voorkeur alleen daarnaar uit, pas vanaf 2015 ben ik ook liefhebber van Rolex geworden en in de loop der jaren ook van andere merken zoals Tag Heuer en Omega

3 likes

Wat een collectie :heart_eyes:
Leuk man!

2 likes

Helemaal mee eens, hebben we wel verdiend :sunglasses:

2 likes

De eerste 10 jaar dat ik horloges begon te verzamelen ging mijn voorkeur ook echt uit naar Breitling. Ik ben begonnen met een Chronomat Evolution. Deze heb ik denk ik in wel 10 verschillende configuraties gehad :grimacing:

13 likes

Die gouden Chronomat is echt een beest, supervet. Wat een arsenaal in je collectie, mooi man - die Daytonas zijn ook niet verkeerd :rofl:

Hoe zijn die platina bezels in het echt? Is dat een merkbaar verschil met 316L of Titanium?

2 likes

Maar je collectie die je hier laat zien is allemaal van na 2005 toch ? Heb je je oudere modellen ook nog ?

1 like

Ik kreeg een melding :wink:

19 likes

Ik vind ze echt schitterend die platina bezels. Geeft je horloge net weer een andere look. Bezel is wel wat krasgevoeliger als staal

1 like

Ik heb nog 2 Chronomat Evolutions. Eentje uit 2006 en uit 2007. Verder zijn de meeste horloges in mijn collectie een stuk jonger

1 like

Breitling GMT en Rolex GMT

:slightly_smiling_face:

23 likes

Allebei schitterend👌

1 like

Ik heb beide naast elkaar gehad en vind ze beide ook mooi. De nieuwe Breitlings bekoren mij wel stukken minder dan de oldskools van vroeger. Rolex blijft wat dat betreft constanter, hoewel sommigen dat ook saai zouden kunnen vinden denk ik…

Sluit dan ook helemaal niet uit dat er ooit weer een DJ, YM of misschien wel een DD :star_struck: bij komt.

4 likes

Ik moest vroeger helemaal niets van breitling hebben… vond het te bling. Nu heb ik er een paar :rofl:

e7957a06afc881354270f1c42665055a3bc7bb23_1_374x500

En deze heeft nog wat liefde nodig

27 likes

Toch wel mooi, zo’n Heritage. Van de vier Breitlings die ik in een inruil deal heb gekregen, is dit degene die ik zou kunnen houden.
Maar wellicht toch binnenkort het blauw in, samen met z’n drie broertjes.

19 likes

Goeiemorgen!

32 likes

28 likes