Breitling Only Deel VII

En over welke hebben we het dan?

18 likes

19 likes

Gaan we nu op HF ook al polariseren? Beiden merken (en nog veel meer merken) in de collectie gehad. Blijft toch prachtig de Premier.

21 likes

Polariseren is niet de bedoeling.
Het is een klein niet-representatief merkenonderzoek. :sweat_smile:

2 likes

Dat opgelegde logo :ok_hand::grinning:

21 likes

17 likes

Check!

20 likes

Check!

19 likes

Check!

18 likes

Check 2!

14 likes

Voor mij een musthave en tevens kenmerk van de enige échte oldskool Breitling.

Slechts míj́n mening hé!

2 likes

Een Avenger op staal, een 39mm Chronomat op leer en een Superocean 42mm.

1 like

Check

Check

Check

Oké de laatste is niet opgelegd, maar wél een wing. :+1:

17 likes

De oude en nieuwe Breitling Premier reken ik ook tot de oldskool Breitling.
Deze heeft van vroeger uit al de B als logo.
Op de caseback staat natuurlijk wél de wing afgebeeld :sunglasses:

De Norton edite

18 likes

bedankt! :+1:

Heb zelf ook best wat geflipperd en geprobeerd met Rolex maar uiteindelijk toch alles weg weggedaan. Met name tijdens de Corona bubbeltjes vond ik de value for money echt compleet uit balans raken, nog even los van alle bullshit die aan de handel in het merk kleeft. Vind overigens wel veel modellen nog erg mooi hoor, daar moet ik eerlijk in zijn. Zeker die van @JVE zijn prachtig, juist omdat ze wat meer ingetogen zijn.

In elk geval mijn oude liefde weer helemaal ontdekt. Hoe leuk is het toch ook dat je bij dit merk met een beetje geduld, lef en geluk dan ook nog gewoon een compleet NOS exemplaar kunt vinden van je favoriete Breitling zoals het echt exact in de catalogus afgebeeld stond 27 jaar geleden. Een ongedragen blauw diver neoprene Breitling bandje (voorloper rubber Diver pro) is vermoedelijk al zeldzamer dan een Comex en toch kost dit horloge als full set minder dan een vijfde van een modern subje !

24 likes

Wat een vette combi man , echt supergaaf :ok_hand:t2:

2 likes

23 likes

Ik zou hem houden😀

2 likes