Breitling Only Deel VII

Nog steeds op zoek naar informatie over het probleem van uitlijnen van de wijzers van de nieuwe Aerospace B70 Orbiter voordat ik een volgende aankoop evalueer, realiseer ik me dat veel modellen op verschillende sites dit probleem vertonen… dus stel ik me vragen:

• De meeste kopers lijken hun horloge met dit probleem te hebben gekocht…??..ze verlaten de winkel en zijn blij met hun aankoop???
  • Hoe kan de AD modellen (durven) verkopen voor deze prijs met dit defect?
  • Of misschien treedt dit probleem pas op na aankoop? (maar sommige foto’s op winkeldisplays laten het tegenovergestelde zien!!)

Ik vind het best eng en heb eigenlijk geen zin om het horloge na 15 dagen voor 2 maanden terug te moeten sturen naar Zwitserland. :roll_eyes: :woozy_face:

10 likes

Ik zou er niet aan beginnen.
Omdraaien, weglopen en vergeten.
Wetende dat dit probleem er is of kan ontstaan zou het vertrouwen, bij mij althans, direct een deuk oplopen.

2 likes

24 likes

volgens mij is bij de ice blue de bezel van platina, dat verklaart het grote prijsverschil, naar mijn mening nog steeds niet te rechtvaardigen maar goed…edelmetaal…

Check :ok_hand: Ice blue en platina de ideale combi vind ik :wink:

24 likes

Neem gewoon wat je het mooiste vind.
Afschrijven doe je alleen bij verkoop en hoort een beetje bij de hobby.
Bij verkoop en afschrijven komt er altijd wat mooiers voor terug.

1 like

Echt onacceptabel. Zou dit horloge hard skippen. Het is ook gewoon vervelend af te lezen als het niet klopt.

2 likes

Bij de Super is die ceramisch meen ik

Correct :wink:

1 like

Dat vind ik de ice, ceramisch in 44mm. Maar niet als jullie die over 6 maanden hier voor 4k gaan aanbieden :wink:

1 like

Oude chronomats koop je voor een habbekrats is een oud wijs Japans gezegde vrij vertaald…. :wink:
Zijn vergeleken met modern zo absurd goedkoop dat afschrijving nagenoeg onmogelijk is!

16 likes

Een mooie gebruikte chronomat 44 ice blue ga je hier volgend jaar niet voor 4 k oppikken en anders koop ik hem haha.
Laatst stond er hier wel een blauwe chronomat 40 gmt voor rond de 4k.
Heb hier alleen de 2 ice blue chronomats van @JVE gezien maar nog niet de 44 mm.

2 likes

Inderdaad, en ze hebben de classic Breitling looks :sunglasses:
Heb zelf de Super Chronomat 44 gehad, verkocht en de oude Flying Fish gehouden, en die heeft ook een b01 uurwerk :+1:

14 likes

Deze bedoel je?

Helaas niet van mij. Enkel passen. Wel de mooiste 44mm maar ik vond het de prijs voor mijzelf niet waard.

13 likes

30 jaar oud alweer gewoon!

19 likes

11k9 list, mocht een zuinige 900 af. Vervolgens staan ze op Chrono voor 8k7. Dat vind ik zo ruk aan dit verder toffe merk.

15 likes

Ja deze. Vet ding hoor! Voor mij persoonlijk wel te groot maar wel een hele schone.

Wél een mooie hoor :sunglasses:

1 like

22 likes

Blijft een prachtige premier in een wel heel fraaie kleur!!!

1 like