Nog steeds op zoek naar informatie over het probleem van uitlijnen van de wijzers van de nieuwe Aerospace B70 Orbiter voordat ik een volgende aankoop evalueer, realiseer ik me dat veel modellen op verschillende sites dit probleem vertonen… dus stel ik me vragen:
De meeste kopers lijken hun horloge met dit probleem te hebben gekocht…??..ze verlaten de winkel en zijn blij met hun aankoop???
Hoe kan de AD modellen (durven) verkopen voor deze prijs met dit defect?
Of misschien treedt dit probleem pas op na aankoop? (maar sommige foto’s op winkeldisplays laten het tegenovergestelde zien!!)
Ik zou er niet aan beginnen.
Omdraaien, weglopen en vergeten.
Wetende dat dit probleem er is of kan ontstaan zou het vertrouwen, bij mij althans, direct een deuk oplopen.
volgens mij is bij de ice blue de bezel van platina, dat verklaart het grote prijsverschil, naar mijn mening nog steeds niet te rechtvaardigen maar goed…edelmetaal…
Neem gewoon wat je het mooiste vind.
Afschrijven doe je alleen bij verkoop en hoort een beetje bij de hobby.
Bij verkoop en afschrijven komt er altijd wat mooiers voor terug.
Oude chronomats koop je voor een habbekrats is een oud wijs Japans gezegde vrij vertaald….
Zijn vergeleken met modern zo absurd goedkoop dat afschrijving nagenoeg onmogelijk is!
Een mooie gebruikte chronomat 44 ice blue ga je hier volgend jaar niet voor 4 k oppikken en anders koop ik hem haha.
Laatst stond er hier wel een blauwe chronomat 40 gmt voor rond de 4k.
Heb hier alleen de 2 ice blue chronomats van @JVE gezien maar nog niet de 44 mm.
Inderdaad, en ze hebben de classic Breitling looks
Heb zelf de Super Chronomat 44 gehad, verkocht en de oude Flying Fish gehouden, en die heeft ook een b01 uurwerk