Breitling Only Deel VII

IMG_8659

1 like

18 likes

21 likes

Weekend!

25 likes

Zo te zien heb ik dan toch een sportlichaam😂

7 likes

Weekend inderdaad🍺

18 likes

:joy:

2 likes

Echt een fantastisch apparaat! Ooit ook gehad, verkocht… SPIJT van!
Serieus, kreeg er iets van 900 euro voor via MP. :disappointed_relieved: , jaar of tien geleden.
En een Jaar of 7-8 geleden lag er een NOS exemplaar ergens bij een Breitling AD in Spanje in de vitrine, toen niet meegenomen. Weer spijt dus…… :see_no_evil:

900?? Dat moet pijn doen gezien de huidige prijzen

Ik word zelf een beetje leip van de cijfers die zo afgesneden worden door de subdials. Maar anders een erg statig horloge.
De vorige modellen van de Premier hebben gewone streepjes als indices, vind ik persoonlijk wat netter/cleaner staan.
Misschien eens in Roermond kijken wat ze hebben liggen?

1 like

Zoals deze

6 likes

Die groen is/was ook in Roermond :heart_eyes:

5 likes

ja sorry, die van gvr55 is een Norton met cijfers op de dial,

Persoonlijk vind ik het veel drukker met cijfers en daardoor veel leuker met simpele indexen

De Norton heeft geen afgekapte cijfers :wink:

Nu heb ik er dus 2 met streepjes, 2 met Arabische cijfers en zondag vrijwel zeker 1 met Romeinse cijfers :sunglasses:
Overigens vind ik afgekapte cijfers geen zwaarwezigend issue, maar dat is weer een persoonlijke keuze natuurlijk.

12 likes

Alleen de 3 en de 9 weglaten…daar vind ik ook wat van :sweat_smile:

Afgekapte cijfers kan ik ook niets mee.

3 likes

Jazeker, ik heb die van RGS overgenomen. Bevalt me uitstekend! En ondanks het gewicht en formaat zit ie goed om de pols. Ik zal binnenkort een foto plaatsen.

3 likes

Mogguh :muscle:t2:

25 likes

Ja kijk, gelijk stukken beter voor mn OCD :rofl:

2 likes

Mannen, dames,

Ik ben binnenkort weer in de markt. Twijfel over vanalles…

De Super Chronomat staat hoog bovenaan. Ram irritant dat de listprijs volstrekt onbetrouwbaar is. Maar laten we die nieuwe blauwe bij Fillipuci als uitgangspunt nemen: €6500,-.

Is dan 2k meer voor de Ice blue wijzerplaat te rechtvaardigen? Of loop ik dan weer eens meteen met 4k verlies naar buiten?

Ik zou geen 2K meer betalen voor de IceBlue, ik vind zelf de ‘gewone’ blauwe veel mooier :ok_hand: :star_struck: