Breitling Only Deel VII

Keimooi…

1 like

18 likes

Begrijp je punt. De cognac band met blauwe plaat op jouw foto is wel iets andere tint dan de mijne. Glanst meer lijkt het.

Nu ik een dagje de cognac draag begint ie wel meer te wennen. En zeker als ie iets nat wordt en daarmee wat donkerder aan de randen is ie mooi. Ik verwacht dan ook dan de band wel iets gebruikter en smoezeliger wordt en dat ie dan perfect eruit ziet met wat donkerdere tinten en delen. Beetje leder patina zeg maar.
Op mijn Camel Diver automatic heb ik ook zo’n bandje dat er al 20 jaar op zit en is in een mooie, oude en gebruikte maar sjieke kleurschakering die je nergens zo kunt kopen.

11 likes

De kleuren van de plaat van een Breitling zien er vaak anders uit op een foto, maar de mijne is zwart.
Je hebt wél een punt dat de lichtere kleur van jouw band straks mooier verouderd :+1:
Uiteindelijk gaat het er om wat men zelf een mooie combi vindt. :wink:

1 like

Poooh… schitterende combi’s zeg! :star_struck:

1 like

Geïnspireerd door @MannetjeMar maar eens even de Endurance Pro gepast. Wel blij verrast met de 44mm. De 38mm is toch ook prima, maar nadat je de 44 past, voelt hij toch te klein. Krijg er wel zin in om de trekker over te halen.

23 likes

NA

25 likes

Doen !! zeer mooi horloge en zeer aangenaam onder alle omstandigheden, perfecte toolwatch :ok_hand: :star_struck: :heart_eyes:

17 likes

De Endurance Pro is en blijft een top ding!

Zelf heb ik de blauwe en gele gehad…

Nu heeft VrouwtjeMar de nieuwe in 38mm…

De 38mm draagt uiteraard substantieel kleiner als de 44mm… maar als je pols een bescheiden 17 cm bedraagt dan kan het best de 38mm! Hey; als een 36mm in staal kan, kan een 38mm in composiet ook :sweat_smile:

Het fijne aan de nieuwe 44 en 38mm zijn de nieuwe rubberbanden die echt een stuk comfortabeler zijn dan de oude :ok_hand:t3:

22 likes

19 likes

Doen

17 likes

Lekker man, heel veel plezier met die old skool klapper

1 like

Wow… prachtig! Gefeliciteerd man!

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd :+1:

1 like

Nice man !!

1 like

26 likes

Voor de diehard Breitling en NFL fan, van elk team LE van 104 stuks;

1726821683741951476221963692746

9 likes

Doe mij maar NBA! Moet ik toch naar Breitling X Giannis Antetokounmpo aan kijken. Maar die vind ik weer niet mooi.

2 likes

Zag ze ook laatst in de mail.
Wat mij betreft een nieuw Breitling (imago) dieptepunt.
Van luchtvaart naar NFL, van wings naar schoudervullingen en bierbuiken.

Dat laatste vind ik overigens nog wel acceptabel!:smile:

2 likes

Valt wel mee toch :face_with_hand_over_mouth:

7 likes