Breitling Only Deel VII

24 likes

Heerlijk, poten op tafel en genieten maar :sunglasses: :+1:

1 like

25 likes

Vind ik zo mooi… die pousoirs…geweldig…

1 like

Bodem glas…met motor Norton.
Zijkant inscriptieplaatje Norton.
In het groen net metalen band…zeer mooi…

1 like

Hij is inderdaad mooi.
Grappige is dat hij een hele tijd geleden in het blauw stond, ik keek er vaak naar maar toen ik de trekker wilde overhalen greep ik ernaast, hij stond in het archief, hij was weg.
Toen de volgende op mijn lijstje gekocht, dat was de Avenger GMT.
Dan gaat ineens alles erg snel; mijn zinnen gezet op de Chronomat DLC gecoat van het Breitling Jet Team dus snel mijn Super Chronomat in het blauw.
Bij nadere inspectie bleek jet team niet geheel aan mijn verwachtingen te voldoen, toch wat beschadigingen en krasjes in de AR coating.
En dan ineens kom ik bij QW de Premier weer tegen in near mint conditie op staal met extra de origineel geleverde vintage leren band. Je kon toen kiezen uit staal of leer.
Hij heeft ze beide en ook nog de originele Breitling garantie t/m 2027…
Oke, dan de Super Chronomat inruilen, het lijkt wel of het zo moest zijn :heart_eyes:

2 likes

De opengewerkte zijkanten zijn een mooie toevoeging aan de nieuwe Aerospace

21 likes

De koffiedamp komt er nog uit…je kunt het zien…

22 likes

Tadaaaaaaaaa :sunglasses: :heart_eyes:

Als extra een bijbehorende “vintage” leren band :+1:

Het totaal plaatje

41 likes

Wat een set :heart_eyes:

2 likes

Prachtig!:star_struck:

2 likes

Mooi zeg :muscle:

2 likes

heel even uit zn doos voor wat voorzichtige draagtijd

28 likes

zit alweer in zn doos

Waarom “voorzichtige” draagtijd en alweer in de doos?

1 like

Draagd voor mij redelijk klein waar ik groter gewend ben. Kwam alleen uit de doos omdat ik een matchende nato binnen kreeg. Mn dochter momenteel niet thuis, dus kwam mooi uit. Zou zij m niet zien, daar is hij voor bedoeld. Is 38mm colt

5 likes

Ahhhh, oké :+1:

1 like

maar ondanks zn maat wel heel mooi. de gebroken witte plaat (met lichtelijk zilveren gloed) in combinatie met de blauwe subdials is echt gaaf. Ook t aantal wijzers voor de chrono maakt m extra leuk Ineerste instantie had ik niet in de gaten dat er 2 wijzers boven elkaar zaten.

3 likes

Is inderdaad mooi contrast op de wijzerplaat :sunglasses:

1 like

Maar jij ook mooie collectie. Vooral de chronomat en navitimer vind ik gaaf.

1 like