Breitling Only Deel VII

Wordt een probleem, ik heb ik bewust gekozen voor een kleine collectie om het kiezen makkelijker te maken, maar het blijft verdorie moeilijk… :joy:

1 like

snap t. Ik bouw ook steeds verder af. stukje bij beetje weet je wat blijvers zijn. mijn speedmaster bijvoorbeeld.

1 like

Klaar voor de zomer op rubber

27 likes

16 likes

15 likes

Prachtige opbergbox.
De 2de van links vind ik de max…

1 like

Die gloed op 3…gewoon van kristalschittering vlamhoudertje.

17 likes

Koffie, krantje, ochtend zon en ….

En als je goed kijkt een hele dikke schaduw van de secondenwijzer!

23 likes

Ooit nog een keer andere kleur wijzerplaat ? Of ben jij gewoon de Henry Ford van Breitling ? :smile:

“ Any color the customer wants, as long as it’s black “

1 like

Black is beautyfull :wink:
Er zou misschien ooit een EVO bij mogen, dat zou de nieuwe met oranje plaat mogen zijn met een stukje van de ballon er in :sunglasses:

1 like

De oude Colt maar weer eens omgeslingerd.

24 likes

Moet ook nog blauw rubber scoren. Of blauwe plunjezak

1 like

Zou ik er wel een met een vouwsluiting overwegen. Ik heb een doornsluiting die wat minder comfortabel zit.

1 like

Ik ken geen fijnere rubberen band en sluiting dan die van Breitling

19 likes

Ik zou ook zeker een vouwsluiting overwegen.
Nu het er op lijkt dat mijn “collectie” compleet is, ga ik mij maar eens storten op banden, originele wel te verstaan.
Zo overweeg ik voor mijn premier ook een croco band met vouwsluiting.
De crocoband die ik op mijn navitimer heb past niet op de premier omdat de laatste iets gebogen pushpinnen heeft, daar zijn dus aparte banden voor (enigszins rond tussen de lugs)

Kost ook weer 800 ballen :scream:
(Allemaal de schuld van het forum… :joy:)

2 likes

18mm met vouwsluiting is er niet helaas

1 like

Ik zou dat soort prijzen echt niet betalen voor origineel leer. Er zijn zoveel adressen die handgemaakte banden leveren voor cele betere prijzen

1 like

Die rechte past gewoon hoor. Het leder een beetje soepel maken en dan een curved springbar er in. Even laten werken en dan past het prima

1 like

Die €560 die Breitling voor een croco band vraagt is tegenwoordig inderdaad niet meer ok. Het zijn mooie banden, maar de kwaliteit is verre van wat het pakweg 15 jaar geleden was. Al waren ze toen ook al +/- €450

1 like

Er zijn er zat die banden maken en gruwelijk mooi ook

2 likes