Sinds een paar weken om de pols ! Als Rolex man , toch een keer vreemd gegaan . Cobra gele dial is toch wel bijzonder!
Die is niet cobra yellow. Jouw versie is meer custard en vind ik erg mooi. Zonde dat ze die niet in meer modellen gebruikt hebben
Heel gaaf👍
En hoe bevalt het ‘vreemde’ merk jou tot nu toe?
Ik heb het andersom gedaan. Als hardcore Breitling fan na 20 jaar onafgebroken Breitling om de pols het roer omgegooid en 2,5 jaar een DJ41 gedragen (en ook weer verkocht).
Moet zeggen dat ik hem weer graag erbij zou hebben en een DJ of YM staat dan ook hoog op mijn verlanglijstje!
Blijft toch een behoorlijke X factor houden zo’n Rollie!
Die is echt heel mooi. Ben ook erg benieuwd hoe het bevalt ten opzichte van de Rolex. Groet van z’n witte GMT broertje.
Ik vind zowel de oude als de nieuwe modellen erg mooi. Ik heb dan ook de oude wat meer bold modellen als de nieuwere meer “slick” interpretatie.
ZEKERSSSSS!!!
Hoe bevalt het???
Ik kijk met een schuin oog (en nog lege portemonnee) naar een Sea Dweller deep sea
Na lang wikken en wegen……een Quartz maar ja icoon, jeugd sentiment etc. Een bod gedaan en dat is wat geworden. Is nog incoming maar hier een foto van de verkoper. Een model uit 2006….ik wilde graag Aerospace op we wijzerplaat ipv navitimer, repetition minutes. Het is chronometre aerospace geworden ……
Voor mij het mooiste horloge
Gefeliciteerd ik blijf het toppers vinden😀
Na veel wikken en wegen heb ik afscheid genomen van mijn Avenger Chronograph 45. Ik heb al sinds de aanschaf (februari 2023) een haat/liefde verhouding met dit horloge. Ik heb vandaag een mooi inruil voorstel gekregen en besloten de knoop door te hakken.
Incomming: Avenger 44 GMT
Nice man
Ben het wel met je eens, ik vind Breitling ook te veel diversiteit krijgen (door de bomen het bos niet meer zien…), tevens vind ik de prijsstelling naar boven wel enorm toegenomen.
Daarbij begin ik me dan af te vragen of je dan wel genoeg waarde in handen krijgt tov de financiele transactie die daar tegenover staat…
Maar het voordeel van de gestegen prijzen is dan weer wel dat de prijzen van pre-owned daar op meeliften
Tof, was ook mijn gedachte. Laatste versie van eerste model