Op het Outlet Roermond topic even het volgende wat ik ook hier wil delen.
Dit is een door mij in augustus 2023 gemaakte foto in de Breitling outlet in Roermond.
Mijn superocean koste toen list 5200 en ik heb dit horloge toen voor 3640 outlet gekocht.
Op dit moment kost hetzelfde horloge in dezelfde winkel, list 5200 en 3500 outlet.
Ze knoeien en schroeven daar gewoon de list naar beneden, BELACHELIJK!!!
Anders komen ze nooit van die lelijke dingen af
Mooi hoor
Misschien een andere band ?
Misschien heeft de ene een vouwsluiting en de andere niet ?
Er zal best een reden voor zijn.
List-prijs is toch enkel bij Rolex belangrijk
Ja…ik weet het ook niet
Geweldig mooi.
Wat is je punt?
Mijn punt is dat ze in 2023 als nieuwprijs 5200 noemen en in 2024 namelijk 5000 als nieuwprijs noemen.
Ik vindt dat opmerkelijk, dat ze de outlet prijs naar beneden schroeven, zeker een jaar verder snap ik maar waarom sleutelen aan de nieuwprijs?
List lijkt hetzelfde of mis ik iets
5000 in 2024 bedoel ik, zie foto’s
Een ander jaar als referentie jaar genomen?
Listprijzen veranderen per jaar.
Zoals al eerder gezegd, misschien een andere band/sluiting. Op basis van foto’s kun je niet veel zeggen.
Wat al eerder gemeld is, er zal iets met bijvoorbeeld de band of sluiting afwijken.
Waarom zouden ze bewust de listprijs verlagen, wat willen ze volgens jou daar dan mee bewerkstelligen ?
Jij vindt het blijkbaar “belachelijk” waarmee je wilt zeggen dat Breitling er een reden voor heeft en bewust de listprijs verlaagt, maar wat zou die reden dan zijn volgens jou ?
Hij staat iig niet meer bij Breitling op de site
En daarnaast, waarom maak je zo druk om €200 verschil nieuwprijs? Het is een discontinued horloge.
Misschien heeft de stagiair een verkeerd bordje erbij gezet omdat hij de prijs niet meer kon vinden.
Dat kan ook niet want het model is discontinued, daarom ligt ie juist in de Breitling Outlet.