Die paar honderd piek interesseert me niet, zeker niet bij dat soort bedragen. Maar vind het gewoon opmerkelijk. Misschien is het inderdaad andere sluiting, al zit er tussen de pinsluiting en vouwsluiting bijna 800euro verschil tussen. En door…
Liep de boutique binnen in Kyoto en kwam deze tegen, de Japan only LE 50 stuks in RG, de verkoper die me hielp is degene geweest die dit design heeft voorgesteld bij Breitling zo vertelde hij mij (€14.7k was de tax free prijs door de lage yen);
WOW, en toch wel meegenomen neem ik aan ?
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje, weet niet precies of deze hier hoort, ben nieuw hier dus hoor graag wanneer het anders hoort. Ik ben aan het kijken naar een breitling chronomat van ongeveer 2005. Nu zie ik van alles voorbij komen en vroeg me af of iemand uit kan leggen wat de verschillen zijn tussen een chronomat, een cockpit, een crosswind, een longitude?
Zijn dit allemaal verschillende uitvoeringen van een chronomat en wat zijn de verschillen dan. Of zijn dit heel verschillende type horloges en wat zijn dan de verschillen?
Thanx
Groetjes Boy
Nope, pot is leeg en Japan is alleen een vakantiebestemming.
Thanx voor de informatie!
Jammer is toch een heel mooi horloge
Lekker man! Cheers!
Een duiker op leer
Niet mijn ding!!
Mee eens…… mooi horloge , mooie band maar geen mooie combi.
Een duiker hoort op staal of op rubber.
Ach, slechts een mening.
Hm, is dit een duiker dan…
Daar heb je een punt, Breitling presenteert het niet zo maar het heeft wel de uitstraling van een duiker.
En als je dan toch voor leer kiest dan vind ik de Military strap ( die Breitling zelf aan het horloge levert ) beter passen.
Maar nogmaals, kwestie van smaak.
De Avenger 2 GMT is geen duiker! Daarbij kon je deze toen kopen op staal, rubber en leer. Ook de uitstraling van een duiker is ver te zoeken. De Militairy strap is pas later gekomen op de Avenger 43 en nog diversen andere modellen.
Nou mijn fout dan!!
Geen Duiker!
Mooi horloge, niet mooi op leer IMHO