Nope, pot is leeg en Japan is alleen een vakantiebestemming.
Thanx voor de informatie!
Jammer is toch een heel mooi horloge
Lekker man! Cheers!
Een duiker op leer ![]()
![]()
Niet mijn ding!!
Mee eens…… mooi horloge , mooie band maar geen mooie combi.
Een duiker hoort op staal of op rubber.
Ach, slechts een mening.
Hm, is dit een duiker dan…
Daar heb je een punt, Breitling presenteert het niet zo maar het heeft wel de uitstraling van een duiker.
En als je dan toch voor leer kiest dan vind ik de Military strap ( die Breitling zelf aan het horloge levert ) beter passen.
Maar nogmaals, kwestie van smaak.
De Avenger 2 GMT is geen duiker! Daarbij kon je deze toen kopen op staal, rubber en leer. Ook de uitstraling van een duiker is ver te zoeken. De Militairy strap is pas later gekomen op de Avenger 43 en nog diversen andere modellen.
Nou mijn fout dan!!
Geen Duiker!
Mooi horloge, niet mooi op leer IMHO
Ik vind het geslaagd ![]()
Volgens Breitling.com
BUILT FOR JET PILOTS, THE AVENGER IS DESIGNED TO TAKE ON THE TOUGHEST COCKPITS AND KEEP COMING BACK FOR MORE. BUT YOU DON’T NEED AIR FORCE CREDENTIALS TO APPRECIATE ITS BOLD DESIGN, EXCEPTIONAL RESILIENCE, AND NEXT-LEVEL FUNCTIONALITY.
Volgens Wristler.eu
De Breitling Avenger-collectie is een uniek stuk, omdat het is gemaakt voor zowel piloten als duikers en de kloof tussen de oceaan en de lucht dicht. Je kunt een chronograaf, GMT of de Avenger in handen krijgen met een waterdichtheid tot 3.000 meter. Met verschillende kastmaten is de Breitling Avenger 43 tot 50 mm en de dikte van de kast is ongeveer 17,5 mm.