Thnx , dat mijn vrouw ook liefhebber heeft voor en nadelen
.
Ze snapt hoe het gaat maar knabbelt ook aan het budget .
Ik heb er 5
Thnx , dat mijn vrouw ook liefhebber heeft voor en nadelen
.
Ze snapt hoe het gaat maar knabbelt ook aan het budget .
Ik heb er 5
Proficiat met de aankoop, een hele leuke!
Thnx
Misschien kunnen we een nieuw topic openen met Joost’s Ex’s??
Maar 5 het is dat ik je al denk ik 20 jaar ( ? ) ken van het forum, maar zou anders bijna denken dat je een troll acount bent van Breitling, leek afgelopen weken wel elke dag een nieuwe
sorry, ik ben pas 18,5 jaar lid zie ik
Yep , blijft ook mooi
Yep , ik kan niet altijd alles houden … maar daar zie ook het nut niet van in
als ze nu vandaag stoppen met nieuwe mooie horloges maken dan kan ik het ook bij deze 5 houden heel simpel
Maar goed zolang er elke keer wat moois uitkomt beloof ik niks ( hoe graag ik dat ook zou willen doen )
ik ben al fan als kind van Breitling, folders lagen op mn nachtkastje…wilde altijd een chronomat. Die '90’s is er al een paar jaar en recent nog 2 erbij (colt 44 en aerospace ). loer nou alweer naar wat modellen
Let op , zo gaat dat … heel gevaarlijk
Gewoon doen wat je leuk vind … doe ik ook, werk er hard zat voor
old navitimer, super ocean staan op de list. Maar een JLC Reserve de marche ook…en een hele lijst citizens ook …dus is even prioriteiten stellen
In dit topic strepen we alles wat geen breitling is door … simpel valt meteen de ballast af
O zo herkenbaar, wilde het bij 4 houden want er kunnen er niet meer in de rol.
Heb nu een excuus gevonden, er zit niks om de pols, dus…
#doetooksneldoorscrollennaarhetcitizentopic
Ik vind dit echt een van de allermooiste Breitlings, wat een beest
Thnx, ben ik ook met je eens … was al een tijdje aan het kijken naar een chrono, maar die waren het steeds net niet tot ik deze zag.
Chronomat chrono , blonk wat hard
Avenger chrono , de 44mm zwarte B01 … mooi maar toch saai wil ik eigenlijk niet zeggen maar ook geen wauw.
En de oudere chrono avenger 43mm… mooi maar heb ik al gehad.
Deze viel ook mooi op de pols,
44mm op papier valt kleiner ik dacht door de kleur maar de lunette meet ook slechts 43mm en de hoogte is 15mm maar de zwarte kast slechts 10mm (zonder bolle bodem en ruiters) dus was erg opvallend super goed draagbaar