Dit is toch wel gaaf hoor.
Wat een prachtig horloge, kijk er al een tijdje naar. Hoe draagt deze? Ik heb de oude versie gehad en vond de band best stug dragen
Ik vind hem heel fijn dragen. Het is al weer een jaar of vijf geleden, maar ik heb ook de vorige generatie gehad. Prachtig horloge. Prachtige wijzerplaat. Iets dressier en minder een duiker dan deze. Maar ik had met 46 mm een te grote maat gekozen (voor een dressy duiker). Deze is 42 mm. De kast is 2 mm dunner. En de mesh-band is volgens mij dunner dan die van de vorige generatie. Een mesh-band is niet zo flexibel als bijvoorbeeld de metalen band van een navitimer. Maar hij draagt heel fijn en hoeveel flexibiliteit heb je nodig als het horloge om de pols zit?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap hem niet… ![]()
Mijn mok (volgens mij geëmailleerde mok) is gevallen en er zijn stukjes vanaf gesprongen (zie de zwarte plekken) zelfs aan de binnen zijde van de mok
Wel jammer.
Ah oké, wel zonde van de mok natuurlijk
Geweldig! Proficiat, heel gaaf model ![]()
Prachtige uitleg dankjewel! Helemaal eens ik vind hem echt meer dan prachtig. Ik heb een optie op 1 genomen en kan wil hem aankomend weekend ophalen. Ik hoor morgen of dit gaat lukken.
Thanks voor je uitleg!
Heb hem al een kleine 3j. Was gewoon al even geleden dat hij uit de kluis kwam.
Het is een prachtige kleur groen… Of ik ben k*t fotograaf of het ligt aan de camera, maar ik krijg de kleur er niet mooi op ![]()
Ligt sowieso aan de fotograaf
![]()
Nee man, zonder spiegelreflex camera is het erg lastig om horloges fatsoenlijk vast te leggen. Dat groen is al helemaal moeilijk te pakken, je moet het in t echt zien.
Haha ok, nou da’s ook een reden om proficiat te wensen ![]()
Misschien beide ![]()