Het is duidelijk ![]()
![]()
Vet
klassieker inmiddels, dit noemden we vroeger “ ordi, maar ordi is lekker “ ![]()
Exact dit is Breitling in wel één van z’n meest pure rauwe en glanzende vorm! ![]()
De B-1 gekocht met het idee, ach dan heb ik hem is gehad. Dacht die is zo weer weg, maar is gewoon een blijver! Wat vind ik hem glinsterend mooi, het blauw fantastisch, smoelt zo lekker om de pols.
Kijk, dat zijn berichten ![]()
![]()
![]()
Ik ben voor mijn werk in Arnhem. Als het meezit ben ik morgen optijd klaar en rijd ik langs mijn favoriete Breitlingstore in Apeldoorn ![]()
Helaas was ik vandaag te laat en zit ik nu in het hotel. De store in Nijmegen is geen optie voor mij.
Morgen stuur ik foto’s als ik er ben.
Woon in Apeldoorn, van Hell ook mijn favo Breitling store. Vrijdag nog een nieuwe Chronomat feestje daar. ![]()
Top!!! Heel veel plezier!!!
Even een vraagje, ik wil voor de zomer eigenlijk een nieuw klokje en men zegt altijd dat een nieuwe/andere band wonderen doet en als nieuw laat voelen. Nu wil ik dus voor mijn A17313 Colt 41mm uit 2016 een rubberen band bestellen, het liefst met deployant clasp. Ik heb al bij Zealande gekeken alleen bieden zij geen Colt specifieke banden aan op het moment en heeft horus niks met deployant clasp. Zijn er hier mensen met ervaringen en of aanraders? Bij voorbaat dank.
Even in de vaatwasser meewassen (kunnen ze normaal niet tegen). Dan komen die stukjes er weer vlak uit als je mazzel hebt.
Je kunt hier toch gewoon een Breitling rubberen band op zetten met een bijpassende clasp erbij? Zoals van de SuperOcean, past er mooi bij denk ik!
Superocean heeft de lugpins in een andere positie zitten, overigens is de clasp alleen van Breitling zelf al duurder dan een aftermarket band met clasp.
Dat was weer gezellig bij Van Hell ![]()
Goed gesprek en goede kofffie ![]()
Nog even een gouden Premier geprobeerd. Met blauwe wijzerplaat gaat het worden, mits leverbaar ![]()
Tja kosten van OEM tov aftermarket is nogal een verschil. Zou eigenlijk altijd voor origineel gaan, maar das persoonlijk ![]()
Lekkere klatser Jeroen!