Breitling Only Deel X (Deel 10)

Ik ben nog op zoek naar een leuke tweedehands Mercedes. Kun je me daarbij helpen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zonder gekheid een geweldig horloge! Mooie gouden klatser. Staat je goed :ok_hand:.

1 like

Ja zeker!!! Ik heb er net één binnen, goed onderhouden en van een oudje vrouwtje geweest. Beter ga je ze niet vinden :crazy_face::crazy_face::crazy_face:
W201 brabus monoblock 2

5 likes

Ik vond Breitling heel schappelijk: 90-120 euro voor een rubber band en 60 voor een OEM gesp.

1 like

Wat zouden jullie trouwens voor band aan deze hangen? Liefst iets waterproofs en compatibel met het wonderlijke bandensystem…

8 likes

16 likes

@appietouw Heel veel plezier vanavond bij Van Hell!!!

Advies om deze ook te passen. Dikke aanbieding :drooling_face:

14 likes

Ja was weer gezellig bij van Hell. Wat een oprecht aardige mensen. De nieuwe Chronomat gepolost. Meer verfijnd en de scherpe kantjes zijn eraf. Band aanzet is nu recht, dat staat heel mooi. De rode chrono wijzer is niet helemaal vol rood wat mooier oogt. Maar naast elkaar lijkt die meer een 40 mm dan de 42 mm. Lugtolug korter en 2 mm dunner, maar toch 42 mm. Vind hem heel mooi. Vooral de Panda op zwart rubber is een beauty!
Maar stel dat ik mag kiezen. Dan ga ik toch voor de oude 42, de Bi-Color grijs zwart op zwart rubber. :star_struck:
Heb nog wat anders gepolst ook leuk, die Navitimer.

22 likes

Breitling kwartet :partying_face:

32 likes

Daar mag je trots op zijn!!!
Mooie collectie :ok_hand:t2:

1 like

18 likes

18 likes

18 likes

Een zonnige zaterdagmiddag toegewenst!

23 likes

Ik heb mijn zwarte SuperOcean op bruin rubber gegooid, omdat ik overweeg de OEM rubber strap in het bruin erbij te kopen.

Andere optie is wit, zou mss ook tof en zomers staan.

Wat denken jullie?

15 likes

Ik vind het een schitterende combi!

2 likes

Nope.

1 like

Ik waardeer het initiatief maar de combinatie kan me niet bekoren. :sweat_smile:
Wit zou het een ultiem zomerhorloge maken :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik ben er ook nog niet uit :grin:
Wit erbij lijkt me sowieso tof

1 like

Misschien niet helemaal zomers gezien het schapenvachtje maar ik vind dit echt prachtig.

19 likes

Donkergroen, die zal ik eens zoeken op de Breitling site. Goede suggestie voor de herfst :ok_hand:t2:

Dan koop ik wit en groen :green_heart:

1 like