Breitling only topic!

Morgen 'n nieuwe Breitling! :sunglasses:

1 like

Ben benieuwd welke :see_no_evil:

1 like

:wink:

17 likes

Aha dus jij bent de gelukkige, erg gaaf horloge. Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Ja, ik denk dat ik er erg blij mee ben.
De 17380 bling Colt met dĆ© blauwe plaat sneuvelt echterā€¦

2 likes

Mooi ding kan ik je melden :grin:

1 like

Die zou toch blijven :grimacing: maar dit is wel weer een upgrade vind ik persoonlijk :sweat_smile:

1 like

Ik had de honger naar nog 'n mooi top stuk.
De Omega kan ik voorlopig nog niet omā€¦

Ik denk dat dit voor mij wel kan voelen als topstuk. Zeker icm de vouwsluiting op de rubberen band.

Ik was altijd anti cijfers, maar sinds de Colt GMT niet meer.:ok_hand:

1 like

Kan ik me helemaal in vinden en is zeker een premium merk/gevoel ! Hoop dat deze even blijftā€¦

1 like

Ga ik wel van uit.

Of er moet iemand een Tudor BB rouge op staal voor mā€™n neus hangen om te ruilenā€¦ :grimacing:

1 like

Haha die komen de laatste tijd toch veel voorbij dus had je ook toe kunnen slaan :sweat_smile::grimacing:

1 like

Ik gun Robert de bling Colt meer dan de meeste andere. Daarbij komt dat Bas op zoek was naar cashā€¦ En ik ga niet nog 'n keer zoā€™n bedrag neergooien in 1 weekješŸ˜¬

2 likes

Haha goede drieruil deal dan :wink: allemaal tevreden en weer verder :+1:t2:

1 like

Bas wil de Superocean ook niet. :wink:

Ik ga gewoon genieten van de Superocean. Daar is voor mij ook de hobby begonnen. (SO heritage 46mm lim. Green)

1 like

Te groot imoā€¦ En nu andere doelenā€¦ Maar groen?

1 like

De 46 was ook te groot.

Ja, een limited edition in het groen. 1000 stuks van gemaakt.

4 likes

Haha je moet mij niks gunnen maat. Ik draag sommige onderbroeken langer dan mijn horloges. Maar het is geheel wederzijds en de Colt heeft mij veel plezier gebracht, dus ik vind het leuk om te proberen. Als het horloge bevalt begint de zoektocht weer naar een vouwsluitingā€¦

Denk dat je erg content zal zijn met de SO.

5 likes

10 likes

Robert, nu jij!:sunglasses:

7 likes

Doe mij maar 1 maatje kleiner:

Toch is de Superocean een klasse apart. Jammer dat voor mij de klik uitbleef. Het is een mooi horloge en draagt geweldig op rubber. Heb de Colt net iets kleiner gezet, dus jouw pols is groter.

Edit: ik weet nu waar het euvel zit. Het horloge is al aan de grote kant voor mij, maar het rubber is ook vrij dik. Deze combi is te dik/groot voor mijn damespolsā€¦

7 likes