Breitling only topic!

Ja, grappig. Ik heb de SO 1 maatje groter gezet & doe misschien nog 'n mini maatje er bij!

12 likes

Nice! Staat nog op mijn lijst om ooit eens in handen te hebben. Titanium band heb je ook?

2 likes

Draagcomfort is ultiem :muscle:

18 likes

Jazeker, inclusief extra schakels! :grinning:
Maar ik vind hem op deze Hadley Roma Cordura een stuk mooier!

1 like

Wat vinden de mede Breitling liefhebbers van de nieuwe koers die is ingeslagen? Diverse squads, de ā€œBā€ etc.

:ok_hand:

1 like

Erg jammer van het verdwijnen van de wings op de dial, echter staan de wings nog wel op de band en op de back.

Maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het gouden ā€˜Bā€™ logo ook wel clean staat.

Ik ben alleen wel benieuwd hoeveel goud er in een superocean heritage 2 aanwezig is.
Weet iemand dit? Het logo is goud, en het b20 caliber is ingekleurd met goud, echter is dit niet te zien uiteraard.

Enkele milligrammen

15 likes

Gave aanwinst Erik!

1 like

Ben er erg blij mee.
Het gevoel van de Colt blijft lastig, maar deze is iets meer ā€˜low profileā€™ naast de MK2 speedmaster racing.
Twee van die ā€˜in het zichtā€™ knallers vind ik toch te veel.

Ik denk wel dat ik er echt aan moet wennen, het unieke van de colt plaatā€¦
Dit is gewoon de wat modernere in een ā€˜rustigā€™ jasje. (matte bezel, rubber band)

2 likes

7 likes

Breitling Colt 44 Blue Automatic A17388

12 likes

Ik vind het bij de ā€œheritageā€ modellen inderdaad mooi staan, echter bij de sportmodellen zoals de colt, chronomat vind ik het persoonlijk niets. De cleanere dials, geen wingsā€¦ de magie van het merk halen ze er wat mij betreft uit. Ook de squad campagne kan mij niet bekoren.

2 likes

20 likes

Gave foto :+1:

1 like

Pfoe wat fraai zeg! Cursus fotografie bij @anon50762135EV gehad?:grin:

1 like

Nee joh, foto gemaakt met mijn telefoon na wat te veel Karmeliet biertjes op het terras genuttigd :joy:

3 likes

Ik zeg meer drank!:+1:t2:

2 likes