Breitling only topic!

Morgen! Hoe kom je aan dat ontzetten mooie bandje? Daar begin nu al een hele tijd naar opzoek

Is dat niet de military canvas band?

2 likes

http://www.watzstore.nl/eulit-horlogebandjes/1251-eulit-canvas-22mm-zwart.html

Die military canvas is overigens niet de beste qua kwaliteit…

Thnx

1 like

Sinds gisteren om de pols deze Breitling Premier met ƩƩn subdial. Eenvoudig, ingetogen horloge met prachtige details zoals het opstaande saffier, de sunburst wijzerplaat maar ook de groeven aan de zijkanten van het horloge en bijvoorbeeld het mooie bandje dat bij de aanzet met de ronding van de kast meeloopt.

35 likes

Fijne zaterdag!

16 likes

Net mee gekregen na een pas ronde

Deze zit erg in mijn hoofd nu… gerserveerd ook.
Moet echt even na denken want heb ook nog een explorer in mijn bol… beide vind ik absurd. Dus moet kiezen van mijzelf.

Maar wauw wat gaaf de nieuwe modellen hoor.
Echt.

9 likes

net gepast en ja, heel erg mooi.

Hij is heel erg verfijnd. Tophorloge.

Ja echt heel mooi.

![IMG-20190615-WA0005|375x500]

15 likes

:slightly_smiling_face::+1:

16 likes

19 likes

De mooiste Quartz Chrono!? :star_struck:

15 likes

Hmmmm, waarom dan toch in de verkoop…?

2 likes

6 likes

Terechte vraag.

De Aerospace is een sportief horloge en draag erg comfortabel. Door de matte afwerking is het ook een mooi ā€˜onder de radar’ horloge. Perfect voor op vakantie en/of om te dragen bij sportieve activiteiten.

Op vakantie draag ik echter liever mijn Sea-Dweller. Als dagelijks horloge geef ik de voorkeur aan wat meer bling en legt de Aerospace het af tegen mijn Datejust… Het meerendeel van de tijd blijft deze daarom achter in de kluis. Zonde toch? Er zijn genoeg liefhebbers bij wie dit horloge beter tot zijn recht komt.

10 likes

Fijne dagšŸ‘šŸ»

16 likes

Deze heeft een week Frankrijk ook weer met verve overleefd. zo heerlijk comfortabel, maar toch een flinke wrist presence

17 likes

Aerospaces zijn cool! Is er al iemand die de riders of taps er af gesleuteld heeft? Kan dat überhaupt?

1 like