Breitling only topic!

Aerospaces zijn cool! Is er al iemand die de riders of taps er af gesleuteld heeft? Kan dat überhaupt?

1 like

Gekkie

1 like

image

Indeed :zipper_mouth_face:

3 likes

Ik vind ze onhandig en ook niet heel mooi.

1 like

Ik heb overwogen om naast m’n andere 2 Breitlings ook de superocean heritage 2 met blauwe wijzerplaat te kopen. Op stalen band. Het enige waar ik over twijfel is de mesh band die er bij zit. Wat vinden jullie van zo’n Milanese band? Ik twijfel soms een beetje of het te vrouwelijk is of niet stoer genoeg zoals bijvoorbeeld bij een prof III band. Graag jullie mening hierover.

De rest van het horloge vind ik simpelweg briljant. Echter, voor mij is de band toch ook een belangrijk onderdeel van het horloge.

De band maakt hem juist super, krijg bijna nooit opmerkingen op mn horloges maar bij deze mesh band juist opvallend veel positieve reacties

1 like

en nog een wat oudere die wat minder draagtijd krijgt…wacht op onderhoudsbeurtje alhoewel ie nog best goed loopt.

7 likes

16 likes

De mesh band draagt heerlijk! Lekker dik staal en ziet er goed uit. Altijd kopen op staal als je de kans hebt. Als je deze band los moet kopen ben je veel meer kwijt!

Only in the middle :wink:

8 likes

Edit: volgens mij mag ik hem na 10 jaar weleens serieus schoonmaken. Op vol formaat de foto bekijken is wel confronterend.

12 likes

:slightly_smiling_face::+1:

22 likes

Zo mooi!:heart_eyes:

1 like

Ja, ik vind het ook een feestje om hem, na een paar dagen van huis te zijn geweest, weer om de pols te schuiven :smiley:.

2 likes

12 likes

12:00, hoog tijd voor de 3e vrije training :muscle:

14 likes

15 likes

blijf stapelgek op mijn chronomat.

12 likes

81600 op leer vandaag.

Gr. Roel

17 likes

De Colt voor een poosje op staal.

:slightly_smiling_face::+1:

21 likes