Breitling only topic!

Toch verrekte gaaf :star_struck:

1 like

Zit er zelfs aan te denken om een stalen (spiegel) band voor de navitimer te bestellen :shushing_face:.

Al is het maar om de zomer mee door te komen :slightly_smiling_face:.

13 likes

Prachtig :ok_hand:Voor de Navitimer vind ik hem helemaal geweldig. Misschien wel mooier als voor de Colt :smiley::+1:

1 like

Doen😎

1 like

Haha het is even wennen zo een hoog gepolijste band, maar hoe meer je hem draagt, hoe meer je hem gaat waarderen, zo erg dus dat je hem naast de colt ook op de navi wilt😅

1 like

:heart_eyes:

17 likes

Mooie wijzerplaat! :+1:

1 like

Nooit gedacht dat ik ook hier eens zou mogen spelen. Ben in de wolken met mijn laatste nieuwe aanwinst, my first Breitling :+1:t2::stuck_out_tongue_winking_eye:

27 likes

Nooit te oud om te leren :smiley: Mooie aanwinst :+1::+1:

4 likes

Thanks Roy :grinning::+1:t2:. Nu alleen even ergens een handleiding vandaan toveren :grin:

1 like

//img.horlogeforum.nlS//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nla//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nld//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlp//img.horlogeforum.nl //img.horlogeforum.nlb//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nlt//img.horlogeforum.nll//img.horlogeforum.nli//img.horlogeforum.nln//img.horlogeforum.nlg//img.horlogeforum.nls//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlu//img.horlogeforum.nlr//img.horlogeforum.nlc//img.horlogeforum.nle//img.horlogeforum.nl.//img.horlogeforum.nlc//img.horlogeforum.nlo//img.horlogeforum.nlm//img.horlogeforum.nl?//img.horlogeforum.nl

2 likes

Het is en blijft een prachtig merk!

1 like

He top👍🏻! Thanks Jur.

Worden de rolexen nu van hun troon gestoten?

1 like

Niemand een frisse zwarte Breitling band 22mm over? Voor vouw of met gesp? Ik ben te gierig om weer €190,- af te tikken bij S&C…

Nee en de seiko’s ook niet, 't is een brede troon :v:t2::+1:t2:. Plek zat.
Maar serieus, door horloge heeft iets wat alle andere niet hebben, iets eigens, en daarom past ie denk ik heel goed de collectie. Net als de MM300, de datejust, de skx en de Explorer. Leuk toch :sunglasses:

2 likes


:call_me_hand::+1::+1:

15 likes

14 likes

8 likes

Klaar voor de bbq

7 likes