Breitling only topic!

Niets mis met een Crosswind op goud/staal


11 likes

14 likes

Goedemorgen,

Hier nog even mijn Superocean waar ik overigens nog steeds blij mee ben.
Ik heb gisteravond het horloge wat schoongemaakt met ā€œCape Codā€ aangekocht via Grizzlystraps.
Heel voorzichtig eerst mee getest op een ander horloge en daarna eerst voorzichtjes de sluiting van de Breitling gedaan en dan de rest.
Maar niet op het glas mee gekomen want ik las dat dit de AR-coating kan aantasten, dus ik had mijn voorzorgen genomen.
Fijne dag verder.

8 likes

Prachtig model ! Mijn vader had destijds ook zoā€™n model en dat is me toch ook altijd bij gebleven, helaas was het horloge al weg voordat ik groot en wijs genoeg was om hem te dragenā€¦

2 likes

Dit is een hele mooie foto, prachtig shot waardoor de contrasten tussen wijzerplaat en behuizing er enorm uitspringen.

Het horloge valt me ook zeker in de smaak :slight_smile:

1 like

Itā€™s Colt today!

16 likes

Mijn beste,

Zeer herkenbaar!!
Ook ik denk nog weleens met weemoed terug aan de horloges die destijds in de familie werden gedragen!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Itā€™s all about the combinationā€¦

9 likes

Echt een icoon. Prachtig.
Snap niet dat deze - in 42mm - niet op veel meer appreciatie kan rekenen.
Staat je goed en veel draagplezier.

Dank! Ben er ook heel blij mee.
Ooit begonnen met een Quartz Breitling Shark blauw/blauw 16 jaar geleden. En door flippen en steeds er wat geld bij te stoppen, ben ik nu bij deze beland.

Niet dat ik daar een horloge voor koop, maar het is wel opvallend dat van alle horloges die ik tot nu toe heb mogen bezitten, dit het horloge waar men het meest over begint. Ook vooral niet-liefhebbers, gewoon dat ze het een mooi ding vinden.

Hij verveelt nooit. Zou heel graag ooit een mooie Sub hebben, maar ben bang dat ik deze ga missen. Dus het wordt gewoon heel lang sparenā€¦

1 like

Ze kunnen veel hebben. Hier op canvas.

17 likes

Is het 42mm of 43?

41,8mm volgens Breitling Source:

http://www.breitlingsource.com/watch_details/Navitimer_53.html

Ok, nog een slagje kleiner dus dan de A21330 met zā€™n 43 mm

http://www.breitlingsource.com/watch_details/Montbrillant_108.html

Ik vind ze geweldig!

1 like

Heel cool zo op canvas!

Prachtig zelfs

Waanzinnig mooi horloge!

Zo zo, dit topic staat al 16 dagen droog.
Weinig Breitling liefhebbers hier, of zijn het ā€œstille genietersā€ :wink:?

Mā€™n nieuwe aanwinst waardoor ik nu mee mag doen hierā€¦

29 likes

Sinds een maand trotse eigenaar van deze Chronomat 44 GMT

17 likes

Mooie aanwinst! Stille Breitling genieter nu maar een Navitimer gaat er komenā€¦:wink:

4 likes