Breitling only topic!

Wow… dat had ik niet gedacht! Fraaie combi :+1::blush:

2 likes

Is overigens een Ko bandje op de verstelbare Breitling Clasp van de Diver Pro band. Draagt dus ook eens :ok_hand:

Denk dat een zwarte of bruine leren band best mooi kan staan. Ik heb voor mijn Avenger ook een leren band door Ko laten maken, altijd leuk een leren band helemaal naar je smaak! :grin:

3 likes

MOOI!!

Gewoon een lekker altijd goed horloge!
Ik vind ze na elke foto die verschijnt mooier worden.

Ik hoop voor je pinpas dat ik je niet aan doe steken met mijn laatste trots :sweat_smile:


Ik heb er een mooi donkerbruin bandje bij nog. Echt mooi.
Maar ik blijf maar nijgen naar deze zwarte, ook de zwarte croco blijft in een hoekje liggen.
Vooral de croco is toch niet mijn ding.
De bruine is echt gaaf, beetje structuur zit erin. de twijfels of bruin wel bij de zwarte dail kan.
Bij het goud is het geweldig!

13 likes

Ik persoonlijk vind croco het mooist.
Waarom heb je er dan een leertje van €550,- bijgenomen?

Ik denk dat ik eraan moet wennen, geen idee.
Vind het veel en wat teveel glimmen ofzo.

De vrouw heeft bandje erbij gekregen/afgeschooid, alleen de sluiting is betaald… Die overigens dat bedrag ook kost.
Ze vind dat ik wel keuze moet hebben en ze vind dat bandjes origineel moeten zijn :zipper_mouth_face:

(de bruin geit lederen is geen originele Breitling trouwens en is zonder sluiting aangeschaft)

1 like

8 likes

Ik zie de “glans” zelf niet op die van mij maar dat is voor ieder persoonlijk, denk ik.:+1:

Jammer dat ze niet voor een breitling rundleer bruin is gegaan :slightly_smiling_face:

1 like

De superocean maar weer eens aangeslingerd :wink:

6 likes

deze plaat is voor 99% gelijk aan de skyracer of mis ik iets?

ik plak m erbij, kan ik vergelijken.

6 likes

Wat vinden jullie van deze band? Qua kleur.

Ik zou een minder glimmende band nemen

Maakt dat uit? Lekker doen wat jij mooi vindt :wink:
Smaken verschillen. Op basis van de foto’s vind ik de band niet geheel matchen met de kleur van de wijzerplaat. Overigens ben ik kleurenblind dus dat zegt wellicht genoeg :wink:

:point_up:

Een matte band zelfs

1 like

Klopt… wat ik mooi vind telt.

Ben gewoon benieuwd, idd omdat de dail zwart is en de band donkerbruin.
Ik zou er niet snel voor kiezen, wil graag weten of het aan mijn eigenzinnigheid ligt.

Het bruin match wel erg mooi bij het rose.

Zwart staat hem veel beter.

Vind dit bandje een beetje de charme van het horloge wegnemen. Blijft toch bruin op zwart. Waar ik het bij een Speedy wel mooi vind staan, vind ik het bij dit model niet zo geslaagd.

1 like

Ben het wel met Robert eens. Overigens, bij een relatief drukke dial is een rustige band veelal de beste keus. Het een versterkt het ander.

1 like

:slightly_smiling_face::+1:

18 likes

Vind zo op staal erg mooi bij deze !

1 like

11 likes