Breitling only topic!

En gewoon nog eentje zomaar op staal, ga van ‘t weekend weer wisselen naar rubber denk ik. Dan kan de stalen band na die benauwde dagen weer even in bad! :slight_smile:

7 likes

Misschien een optie?
149150

7 likes

Moet mijn rubber band toch ook eens upgraden naar één met deployment clasp. Zo mooi :ok_hand:

1 like

Vette combo zeg! Welk model is dat? Een Super Avenger?

De sluiting heb ik al(wel met ‘iets’ meer krassen), maar die band is vet zeg!

Inderdaad de Super Avenger, band kost 60 euro bij s&c met gratis puchpins.
Draag heerlijk comfortabel.

Toch wel vet, heb nu een Pro Diver 3 band als ik hem op rubber wil.
Twijfel dan tussen die jij laat zien en een Ocean Racer. Die vind ik ook heel gaaf!

(Ik weet het, waarom zou je twijfelen over 6 tientjes als je een klok van 5k koopt, maar de prioriteiten liggen op dit moment even ergens anders :smile:)

Wil je aub eeens ophouden met al jou mooie horloges te posten :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:. Ik wil ze ook hebben :rofl::rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik noem het inspireren :smile::+1:

In het Rolex gedeelte worden ze wild als een DJ een cirkels in de dial heeft en bij een breitling superocean hoort het er gewoon bij.
Wat een heerlijke dials heeft breitling toch😍

17 likes

Zo horen ze te zijn! Die klinische dials van nu doen me werkelijk helemaal niks… gelukkig zijn de wings op sommige modellen weer terug, want die nieuwe Colt doet me werkelijk helemaal niks.

1 like

Dit is al enkele jaren mijn heilige graal



Helaas moest ik mijn Superocean er op inruilen

10 likes

Mag ik jullie vragen hoe jullie een nieuwe Breitling (zouden) kopen?
Als ik op Chrono24 kijk zie ik een nieuwe SuperOcean (model ‘19) aangeboden voor 1100 euro minder dan de listprijs. Dus dat scheelt wel enorm! Of zijn zulke kortingen bij een Nederlandse AD ook mogelijk? Waar doe ik slim aan? :grin:

1 like

Pas twee nieuwe bij van Baal AD gekocht voor een prijs waarvoor je het niet hoeft te laten.

:slightly_smiling_face::+1:

4 likes

Inderdaad naar van Baal gaan, die snappen wel dat ze in die prijzen mee moeten.
Fijne juwelier.

3 likes

Aha super! Dat klinkt veelbelovend. Ik ga binnenkort eens kijken.

1 like

De nieuwe superocean zal je nog niet vaak bij een grijze zien. Ook prijzen zullen niet veel schelden denk ik. Oudere modellen kunne gemakkelijk +30% schelen in prijs tussen ad en grijs…

1 like

Ik moet bekennen dat ik idd maar één aanbieder zag die de nieuwe Superocean aanbood. Aanbieder uit Italië. Maar ik moet dan ook wel zeggen dat ik nog erg sterk twijfel tussen het model 2019 en het vorige model.

Weet iemand hoe het zit met garantie als je een Breitling grijs koopt?

Ik hem mijn avenger bij ‘timepiece bank’ gekocht. Het ouder model hebben ze nog ruim in stock zie ik op hun site…
Garantie heb je van breitling, kaart is mooi afgestempeld. Bij een grijze dealer in be/nl kan je deze afhalen en bekijken. Zou ik prefereren tov opgestuurd krijgen uit Italië bv.

1 like

https://www.ten2two.nl/product/breitling-superocean-42/

:wink:

1 like

19 likes