Breitling only topic!

Dank, onderhoud heeft twee of drie jaar geleden plaatsgevonden dus is nu nog niet aan de orde. Kosten van onderhoud en reparatie moeten zich wel enigszins redelijk verhouden tot de waarde van het horloge he…

Pas jij maar op dat je geen massief gouden onderdeeltjes van die prachtige Navitimer verliest want dan ben je (net als mijn vrouwlief) flink aan de beurt…

Cheers

Burger heeft wellicht wat liggen voor een Callisto.

Ik snap je verhaal. Maar ik ben groots voorstander van merk gebonden service. Ook al overstijgt de service de financiële waarde van het horloge. Als je er plezier van hebt is dat de kosten alleen al waard.

3jaar terug is wat snel idd,dan ja P v Zeeland ff contacten of hij in de rommeldoos het juiste heeft liggen

De navitimer, Sja dat hoort bij de keuze van het horloge dat het risico op auw in de knip bestaat.
Is het mij wel waard…
En nee, liever niet uiteraard .

1 like

Had deze al een tijdje incoming. Na een retour naar de verkoper voor een nieuw glas en reparatie van een te losse bezel nu eindelijk in bezit. Al sinds het begin van mijn horloge interesse wou ik ooit een navitimerfamilielid hebben. Heel blij met deze mooi verkleurde indexen en met originele papieren
Nu nog een mooie band er bij zoeken. Deze heeft zn beste tijd gehad

12 likes

6 likes

Er staan er heel veel op ebay. De juiste zal er toch wel bijzitten of in ieder geval binnenkort voorbijkomen?

Thx, Jur. Volgen we al een paar weken en tot dusverre was de spoeling dun… Ook via Ebay lastig te bepalen of we echt 18kt goud gaan vinden/krijgen of een grapjas die een likje verf op staal doet. Dus voorkeur voor persoonlijk contact bij herstel of aankoop.

Die blijft idd wel spannend ja :roll_eyes:

1 like

Partners in crime :slight_smile:

15 likes

Maatje van me heeft dit eind vorig jaar gewoon los kunnen bestellen bij de AD

Dank voor je tip/reactie. Dat doen niet alle AD’s. Weet jij (of kun je navragen) om welke dealer het ging toen?

Jazeker dat was S&C den bosch, ik was er zelf bij namelijk. Ik kom daar vaker en mn maat nam een TT datejust mee maar ik kreeg niet de indruk dat dit alles ermee te maken had. :smiley:

1 like

Op Schiphol de nieuwe superocean 42mm gepast, erg gaaf. Oogt in het echt een stuk kleiner, draagt erg prettig. Het personeel vertelde me dat de logo’s nu nog steeds van witgoud zijn (ondanks wat soms wordt beweerd) maar dat zegt natuurlijk nog niet alles

13 likes

Ik had hem nog niet gezien maar wat een mooi horloge. In het verleden heb ik ook getwijfeld over een superocean II 42 maar ik vond de wijzerplaat wat te druk, deze heeft dat niet. Ga hem binnenkort toch maar eens passen.

1 like

Dat is mooi! Want ik ga als het goed is de mijne morgen kopen.
En dan mag ik hier na lange afwezigheid ook weer posten.
Ik was overgestoken naar de Dark Side. Nog steeds natuurlijk… Maar de B riep.
Gewoon een echte lekkere tool watch!

7 likes

Ligt een nieuwe 42 bij Jaap! (Die toevallig?)

Ik heb hem van de week de oranje op rubber geprobeerd. Was zeer onder de ondruk!

4 likes

Dank voor de tip! Maar dat is hem idd.
Daar ga ik hem morgen ophalen.

4 likes

Met dank aan @SuperC!

38 likes

Wat een beauty! Gefeliciteerd

1 like

Dank! Ben er blij mee. Hopelijk eindelijk iets gevonden te hebben dat mij minder doet verlangen naar de Pepsi en niet zo belachelijk duur is. Dat ik echt kan afwisselen.

3 likes