Breitling only topic!

Gefeliciteerd mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Dank Sjaak! Ben er blij mee! :+1:

1 like

Graag een review binnenkort, ben benieuwd naar je ā€œgevoelā€ en draagcomfort!

Geniet er van!

1 like

Stoer ding!

1 like

Zal ik doen! Kan je nu wel al vertellen dat hij idd echt comfortabel draagt en met 42mm ook zeker niet te groot oogt.

Dank! Fijn dat je er weer bent. :+1:

1 like

Dat vooral :+1:.

1 like

Wat een heerlijk horloge is dat zeg.

Beetje een altijd goed gevalletje, niet onder je pak dat niet nee .
Maar verder kan alles, omslingeren en gaan.

Ja, mooi

1 like

Mooie aanwinst, die zie je nog niet vaak :ok_hand:

1 like

:slightly_smiling_face::+1:

19 likes

Verplichte dag ā€œshoppenā€ met de vrouw, en dan blijft er toch zo maar iets aan mā€™n vingers plakkenšŸ’ā€ā™‚ļø Maakt het wachten een stuk minder vervelend bij de pashokjes ineensšŸ˜¬

Breitling outlet Roermondā€¦ ik keek, ik zagā€¦ en ik verloor van mijn eigen hebberigheidšŸ¤”
Nog snel een Colt gekocht, voor ze compleet uit de collectie gaan zoals ik begreep.

18 likes

Ik zag ze ook al niet meer op de website staan, maar ze gaan eruit? Komt wel een nieuwe lijn van neem ik aan?

Net even gaan rodelen, dus lekker quartz om.

Gr. Roel

10 likes

De Colt worden vervangen door de nieuwe reeks Avenger

11 likes

Jammer, vond juist de Colt altijd wel een mooi modelā€¦ los van de Avenger. Maar goed voor mij is de charme van het merk er wel vanaf sinds Kern toe heeft geslagenā€¦

9 likes

Avenger 2 blacksteel?

1 like

Yesā€¦ dat begreep ik inderdaad ook. Colt er geheel uit

Dus de meest recente Colt ligt in het Outlet?

Jaā€¦ hebben hem er liggen met een zwarte dial op zwart leer en op staal. Blauwe dial op bruin leer en op staal. Ze zijn, naar ze daar zeggen dus of het waar is weet ik niet, de voorraden Colt op aan het kopen bij de dealers. Verder werd er gezegd dat Breitling bezig is met een heel aantal merk eigen winkels te openen, om zo snel mogelijk het dealernetwerk zo klein mogelijk te krijgenā€¦ geen idee of dat klopt

2 likes

Heel fraai! Zo eentje zou ik ook nog wel willen als sportieve optie

2 likes