Breitling Superocean 42 echt?

Ik zie het idd. En ik herinner me nu dat ik daar hier iets over gelezen heb. Ik zal zo eens het Outlet topic bezoeken.

EDIT:
Krijg net reactie via Whatsapp, met een foto met beschikbare Superoceans en prijzen. Ze zijn er dus nog :wink: Ik heb gevraagd of ik de foto hier mag delen. Die plaats ik in het Outlet Roermond topic.

4 likes

Super! Ik ben benieuwd naar de modellen in Roermond.

Bij twijfel nooit doen. Komt zat langs in blauwe gedeelte, of via de outlet in Roermond.

Je kunt ook gewoon bellen naar Roermond. Ik ben er 2 aug geweest. Er lagen er wel wat. Rond 2500 euro. Ook kleinere varianten.

Dit zijn de SPO’s die ik vanochtend kreeg doorgestuurd. Het model dat ik zoek is er alleen in 46mm (en volgens mij zwart staal)…

Ik ben nu op Schiphol, nog een uurtje. Kan er wel eentje meepikken voor je als je wilt. Dan stuur je maar een DM :smile:

3 likes

Als ik jou was zou ik wachten.
Deze lente vroeg ik in de winkel in Roermond naar modellen met iets meer kleur en heel toevallig hadden ze die 2 weken later liggen.
Misschien hebben ze jouw keuze er binnenkort ook liggen. Zowiezo zou ik langs rijden en verschillende modellen passen, soms staat iets anders je beter als verwacht.

2 likes

Pikken lijkt me niet handig als je zo nog wil vliegen :wink: Dank voor het aanbod, maar lijkt me iets te veel van het goede haha.

De Breitling outlet in Roermond wordt voornamelijk bevoorraad door de overvoorraad terug te kopen van AD’s.
De SuperOcean is intussen al een tijdje uit collectie en ik denk dat de voorraad slinkt en dat sommige referenties al uitverkocht zijn, natuurlijk met name de meest populaire.
Wat overblijft zijn de afwijkende maten ( 46 mm ) en de afwijkende kleuren, precies de modellen die nu nog op voorraad liggen in Roermond.
Zeg nooit nooit maar de kans dat er een stalen 42mm met zwarte wp nog op voorraad komt is niet erg groot denk ik.

2 likes

Inderdaad er is gewoonweg geen logica in te ontdekken. De Colt modellen die nu echt al enkele jaren EOL zijn duiken ook nog regelmatig op in Roermond.
Ze hebben zelf daar ook geen idee hoe of wat.

1 like

Dat klopt, maar soms heb je geluk.
Ik ging deze lente voor een Breitling Premier en kwam terug met een Frederique Constant moonphase :crazy_face:
En 2 weken later lag er wel mijn gewilde model met de blauwe wijzerplaat. Wachten is wel een les die ik op mijn leeftijd eigenlijk geleerd zou moeten hebben :woozy_face:

2 likes

Dat is ook wel het mooie aan Outlook, laat je verrassen wat er ligt.
Impuls aankoop kan ook mooi zijn

2 likes

Ik moet toch echt eerst mijn pin limiet verhogen en daarna 4 uur wachten. Geen impuls aankoop van een paar K voor mij. ING bedankt hiervoor. :grin:

1 like

Haha soms maar goed ook.
Aan de andere kant zo.n 15 jaar geleden voor rolex pepsi gestaan, had ik het toen maar…
Nu kan ik het niet meer betalen

2 likes

Het kan altijd nog, paar maandjes droog brood en water, en je bent niet alleen een paar kilo lichter, maar heb ook nog zon pepsi om de pols

1 like

Het logo en de “O” van Ocean :thinking:
Kan door de lichtval of reflectie komen, vraag eens om meer en betere foto’s.
De staat, leeftijd en (vraag)prijs zijn niet in verhouding met elkaar.
Als je twijfelt; niet doen.

1 like

Ja de kilo s kunnen er zeker vanaf

1 like

Dit is de enige foto die ik nog heb. De O lijkt me goed? En ik denk dat het logo wat los lijkt te komen door het licht en hoek idd.

Heb de koop vanmiddag trouwens afgezegd. Toch teveel twijfel. Dank voor alle tips en hulp.

6 likes

Die zwarte variant is wel erg mooi, zijn dit splinternieuwe breitlings?

1 like

10 juli in Roermond deze foto genomen. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

1 like