Volgens mij wel.
In Roermond zijn dit nieuwe modellen (in outlet) veelal einde serie modellen die niet meer in productie zijn. 30% minder dan nieuwprijs en 2 jaar volledige Breitling-garantie
Allemaal splinternieuw.
Zijn discontinued modellen die dus uit collectie zijn en daarom bij de outlet van Breitling liggen.
Hoppa: super mooi horloge trouwens!
Hier op het forum mooie prijs en op stalen band
rubber is zo gekocht voor weinig
https://www.horlogeforum.nl/t/breitling-superocean-42mm/469284?u=seumpie
Thanks. Had hem gezien, maar die is niet helemaal mijn smaak.
Ik denk dat de staat wel meevalt.
Sommige hier reageren ietwat overdreven naar mijn idee.
De binnenrand krast altijd als een malle. Als je een nieuwe koopt heb je na korte tijd hetzelfde probleem. Het gepraat over ākoop gewoon een nieuweā vind ik makkelijk gezegd. Ik vind 600 euro verschil op een bedrag van 31 a 3200 een flinke ākortingā.
Hier ben ik het helemaal mee eens
Wellicht gewoon zelf oppoetsen met diamant polijst? Heb je de haarlijntjes er zo uit
Moet je alleen de aluminium bezel niet rakenā¦ā¦
Hangt er ook een beetje vanaf hoe oud het horloge is.
Als het een jaartje of 5,6 oud is dan komt er ook een service aan.
Ik zou bij een pre-owned horloge sowieso de rubberen band vervangen. ( beetje ranzig )
En als je dat bij elkaar optelt dan zit je qua prijs al richting een nieuwe via de Breitling Outlet.
Rubberen band is juist een band die je goed en grondig kan reinigen.
Ik heb meerdere breitlings gehad.
Vindt ze vaak erg stoer en erg goed in elkaar gezet.
Het enige dat mij vaak irriteerde was als ik de afdeed en naast mijn lag dan hoorde ik een constante gepiep, zelfs zo erg dat ik ze in de la van mijn nachtkastje deed.
Bij mijn Avenger en mijn navitimer( Oh en de navitemer wobble was ook nieuw voor mij whahaha) gehad.
Niet bij de endurance maar ja das quartz whahaha
Een pieptoon, dat heb ik echt nog nooit gehoord. Ervaar jij in andere dingen ook een bepaalde overgevoeligheid (zie jij een TL-buis bijvoorbeeld knipperen)?
Nee dat niet maar het was echt een hoog ritmisch geluid.
Constant piep piep piep piep
Ik wel hoor. Heb ze hier alleen in het portiek gelukkig, en op het werk LED - maar die knipperen nog veel erger.
Heb een vintage Waldmann werkbanklamp met een 11W TL-buisje (2x zelfs), daar kan ik goed mee leven maar mijn mobiel-camera weer niet zoā¦
Ik heb al heel wat mechanische uurwerken gezien, van hi-beatās tot traag tikkende tafelklokken, en super dikke duik horloges tot kasten gemaakt van ābord kartonā. Maar ik kan me oprecht niks voorstellen bij een uurwerk met een hoge pieptoon (anders dan stemvork uurwerken).