De BB. De Breitling is een beetje saai in mijn optiek. De blauwe BB, klassieke duiker-look maar toch een in het ook springende bezel. Door de kastvorm oogt hij ook wat robuuster.
Het is dat ik je luxeprobleem nooit zal kennen, maar ik zou het wel weten!
Breitling natuurlijk, als je voor de classic look wilt gaan dan zeker de heritage. Ik zou voor een lederen band gaan maar dat is persoonlijk, vind dat het mesh er goedkoop uitziet op zoân klok. Heb zelf de rubberen band op mijn SO die draagt heerlijk alleen staat deze niet op een heritage.
Ben bij de BB niet zo van de mix van bolletjes, streepjes en driehoek als uurindicators, en dan ook nog een vierkantje (snowflake) op de wijzer. In mijn optiek een erg onevenwichtig en ongebalanceerd geheel.
Ik vind zelf de uurmarkeringen en de bezel van de breitling mooier. Ik heb hem zelf met de Mesh gekocht (zoals je weet) en heb sinds kort er een leren band bij gekocht. Op beide banden vind ik hem prachtig, op leer meer casual.
Bij mij op kantoor wordt je overspoeld met Rolex maar met de Breitling voel ik me origineler. Ik zie hem zelden bij anderen (ook hier op het forum slechts af en toe).
Ik zou voor de BB / Blauw of Zwart gaan , prachtig horloge , de Breitling vind ik niet lelijk maar tja je moet van Breitling houden om het mooi te vinden en het is gewoon niet mijn merk.
Ik draag zelf een Omega PO 8500 , maar had ik deze niet aan kunnen schaffen dan was het op zeker een BB geworden.
Beide omgehad en de Tudor uiteindelijk gekocht ( en verkocht). Kon bij de Breitling niet wennen aan de bezel zonder cijfers. Het is een duikhorloge dat geen duikhorloge is.
Breitling, heb zelf de 42 mm gehad op de mesh band. Spijt dat ik hem destijds heb weg gedaan.
En de Breitling heeft een datum aanduiding.
Succes met het luxe probleem.
Al met al weet je nog niets, de keus moet je toch zelf maken, en niet aan een ander over laten.
Succes met je keuze, die je volgens mij al in je hoofd hebt.