Breitling superocean heritage of Tudor Black Bay?

De BB. De Breitling is een beetje saai in mijn optiek. De blauwe BB, klassieke duiker-look maar toch een in het ook springende bezel. Door de kastvorm oogt hij ook wat robuuster.

Het is dat ik je luxeprobleem nooit zal kennen, maar ik zou het wel weten!

Van deze twee toch de Breitling.
Zo’n snowflake gaat tegenstaan.

Grt.

1 like

Heb de black bay blue deze week van de hand gedaan, maar echt met heel veel moeite en twijfel en dat hen ik niet snel.

Kan maar zo dat ik die nog een keer terug wil echt een super klok.

Breitling heb ik niks mee, al is dit dan net 1 die ik wel mooi vind :slight_smile: alleen de mesh is niet mijn ding, zou ik voor rubber gaan.

Breitling natuurlijk, als je voor de classic look wilt gaan dan zeker de heritage. Ik zou voor een lederen band gaan maar dat is persoonlijk, vind dat het mesh er goedkoop uitziet op zo’n klok. Heb zelf de rubberen band op mijn SO die draagt heerlijk alleen staat deze niet op een heritage.

1 like

Snel gezien, adviseren de EX bb bezitters de bb.
Ik heb mijn SOH nu een jaar en kan zeggen dat het een blijvertje is.

Succes met je keuze :+1:

7 likes

Breitling, vind 'm subtieler/mooier overkomen dan de BB. Maar dat is mijn persoonlijke mening, kies het horloge waar jij jezelf het beste bij voelt.

1 like

Easy: de Breitling.

Om het je nog lastiger te maken zou ik toch echt voor de Black Bay (Blue) gaan!

Breitling.

Ben bij de BB niet zo van de mix van bolletjes, streepjes en driehoek als uurindicators, en dan ook nog een vierkantje (snowflake) op de wijzer. In mijn optiek een erg onevenwichtig en ongebalanceerd geheel.

Vandaar de voorkeur voor de Breitling.

De Black Bay is een stuk interessanter.

De Breitling, prachtig on de pols, in bijna alle kleurcombi’s.

Ik vind zelf de uurmarkeringen en de bezel van de breitling mooier. Ik heb hem zelf met de Mesh gekocht (zoals je weet) en heb sinds kort er een leren band bij gekocht. Op beide banden vind ik hem prachtig, op leer meer casual.

Bij mij op kantoor wordt je overspoeld met Rolex maar met de Breitling voel ik me origineler. Ik zie hem zelden bij anderen (ook hier op het forum slechts af en toe).

Zelf in ieder geval geen moment spijt gehad!

Ik zou voor de BB / Blauw of Zwart gaan , prachtig horloge , de Breitling vind ik niet lelijk maar tja je moet van Breitling houden om het mooi te vinden en het is gewoon niet mijn merk.

Ik draag zelf een Omega PO 8500 , maar had ik deze niet aan kunnen schaffen dan was het op zeker een BB geworden.

Succes met je keuze.

Beide omgehad en de Tudor uiteindelijk gekocht ( en verkocht). Kon bij de Breitling niet wennen aan de bezel zonder cijfers. Het is een duikhorloge dat geen duikhorloge is.

Mesh band is wel super en erg onderscheidend.

BB heeft meer karakter. Als je van heritage houd, neem dan Fifty Fantoms ipv die Breitling.
Dus BB

Persoonlijk zou ik voor de breitling gaan.
Straalt voor mij meer uit.

Breitling, heb zelf de 42 mm gehad op de mesh band. Spijt dat ik hem destijds heb weg gedaan.
En de Breitling heeft een datum aanduiding.
Succes met het luxe probleem.

Misschien heel stom, maar als je van dat herotage gevoel houd is de LLD dan niks voor je?

Prachtig horloge en ook nog een stuk voordeliger😜

als de Breitling toch eens een mooie stalen band had
 ben geen liefhebber van Mesh. Anders zou mijn keuze 100% Breitling zijn!

Maar nu
twijfeltwijfel. Denk toch de BB (black)

Al met al weet je nog niets, de keus moet je toch zelf maken, en niet aan een ander over laten.
Succes met je keuze, die je volgens mij al in je hoofd hebt.