Breitling Superocean II 44mm

Goedemiddag mede forumleden. Ik ben Ramon en helemaal nieuw op dit forum. In maart heb ik me voor mijn verjaardag getrakteerd op een Breitling Superocean II 44 MM. Ik vind het een geweldige klok en ben er uiterst content mee, ik kijk er elke dag naar uit om hem te dragen.

Waar ik benieuwd naar ben is wat jullie “Kenners” van deze klok vinden, Ik kijk uit naar jullie reacties.

4 likes

Niks mis mee!

1 like

maar … ?

Maar ? We willen een foto zien :wink:

Vinden we leuk.
Mooi horloge overigens.

2 likes

Geen maar

Erg groot.

3 likes

Smal polsje :thinking:

2 likes

ok ok ik ben nieuw he …hahahaha pics komen er aan

1 like

Ik zat het eens anders formuleren.

Hij is te groot en te Breitling.

14 likes

Breitling altijd goed. Veel plezier ermee!

Zit ook op wat andere fora / facebookgroepen en daar is het net alsof Rolex het enige fatsoenlijke horlogemerk is.

2 likes

Ziet er fraai uit. Is niet helemaal mijn smaak, maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Zou voor mij ook te groot zijn, maar volgens mij past hij bij jou wel goed.

1 like

Okay okay…jij je zin.
Dunner polsje en te Breitling :wink:

1 like

Dat is juist de reden van mijn vraag. en met alle respect Facebook …geen referentie kader voor mij.

Haha! Ik kan hem makkelijk hebben met 17,5cm, maar ik ambieer het niet.

Ik heb geen afkeer van Breitling, ik vind de Transocean 38 heel gaaf en stijlvol.

Alleen die 44mm klompen staal vind ik gewoon niet erg verfijnd.

2 likes

er staat nog wel een Rolex op mijn verlanglijstje deap sea / GMT II. Enige reden is dat er Rolex op staat. Daarnaast ook een Navitimer en een Omega superocean.

erg net klokkie erg mooi!

1 like

Ik ken wel die Carbon exemplaren van @Arie_Kabaalstra :thinking:

2 likes

Laat je niets wijs maken. Breitling is ook gewoon een goed horloge. En wat anderen ook al hebben gezegd, gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Als dat zo was waren we hier vrij snel uitgepraat omdat we dan allemaal hetzelfde horloge dragen.

Zoveel mensen zoveel meningen … gelukkig…

Welkom en veel leesplezier

4 likes