Breitling Superocean II 44mm

mooie klok hoor !! Heb je net gedoken?

Je doelt op de stand van de bezel? Nee, vind het leuk als ie soms afwijkt.

Daadwerkelijk duiken met een duikerā€¦ het idee alleen al :joy:

Nee, onderwater de dolfijn uithangen is niet aan mij besteed.

1 like

ik begrijp je hahahahahaha

Erg fraai horloge!
Lekker van genieten

Maar dat staat jou dan ook alleen met zoā€™n babypolsje omdat de omtrek van je bovenarm ws. 75 cm. is :joy:

1 like

Nou jaā€¦niet volledig aangepast natuurlijk. Maar er zullen zeker wel wat modificaties zijn toegepast. Maar daar wordt ik niet echt warm van omdat een top grade ETA die goed is afgeregeld al een prima uurwerk is. Dus wat is is dan de door Breitling toegevoegde economische waarde aan het uurwerk? (Je betaalt daar namelijk wel voor en weet volgens mij niet wat je er voor krijgt :slight_smile: ). Daarin is Breitling niet uniek trouwens.

1 like

ā€œTaperedā€ arm :joy:

1 like

Hallo Ramon,

Ik vind de Superocean 44, en dan de eerste versie, net een tandje mooier dan de tweede versie. Qua design prachtig, de afwerking/bouwkwaliteit vond ik iets mager voor de prijsklasse. Toch zou ik hem zo weer kopen.

2 likes

Hoi Windhund,

Ik snap volledig wat je bedoeld net zoals Timelapse. Nu moet ik zeggen dat ik dit horloge echt voor een hele mooie prijs heb gekocht bij een bevriende juwelier. Ik moet er wel bij zeggen dat ik best wat klanten voor hem geregeld heb (Rolex, Breitling, goud, verkoop van goud). Mijn eerste horloge die ik kocht was een TAG Heuer Formula 1 CAC1110 BA0850 en die kocht ik ook nieuw bij hem tegen een heel goede prijs. Maar goed als je dan kijkt naar prijs kwaliteit dan valt het best mee denk ik.

Geweldig hier trouwens dit forum

2 likes

Gewoon een dijk van een horloge. Kwaliteit is uitstekend en Breitling is nog altijd een bekend premium-merk, ookal vinden sommige goeroeā€™s hier het te min. Ga je lang plezier van hebben!

4 likes

Oom Piet,
Dank voor je reactie. Ik weet dat dit een dijk van een klok is en ben er dan ook meer dan blij mee. Ik was alleen benieuwd war de kenners op dit forum er van vinden.

1 like