Breitling Venus 170 jaren 40

Al die moeite voor €1850? Ik dacht dat we met 3K+ te maken hadden.
Hoe kloppend/gedocumenteerd een horloge moet zijn is bij mij wel een beetje afhankelijk van de waarde. Tot 3K zou er minder ingedekt hoeven zijn. Is natuurlijk anders bij 5K en 10K+ horloges. Daar heb je hogere verwachtingen bij…

Rijke tatta ben je dan. Ik wil gewoon kloppende vintage, of het nu 100 euro of 5000 euro is.

9 likes

We zijn weer lekker bezig he

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, maar ik dacht in dit specifieke geval wel met meer waarde te maken te hebben. (Maar ook dat blijkt dus wel weer mee te vallen).

Vreemde reactie, de waarde maakt voor dit verhaal toch geen snars uit? En dan nog, waarde is voor iedereen anders, dat jij vind dat er minder ingedekt hoeft te zijn tot 3k maakt voor TS toch niks uit? Wat heeft hij eraan dat jij dat vind?

4 likes

Leg eens uit?

Omdat dit via een particulier gekocht is ! Dus Chrono24 staat daar niet garant voor , staat ook op hun site ! Eigenlijk zouden zij particulieren niet mogen toelaten op deze site zodat je deze praktijken een deel kun vermijden ?

Balen voor je dat het zo loopt Walter! Complimenten voor hoe je het oppakt. Niet iedereen kan zo z’n verlies nemen.

1 like

Thnks , gewoon opstaan en verder gaan :+1::muscle:

1 like

Ik begrijp dat je er een wrang gevoel aan overhoudt, maar stap daar over.

Als jij horloge oorspronkelijk mooi vond, dan is dat nog steeds hetzelfde horloge (ondanks de ballast die het nu meezeult), draag het toch gewoon.

Het is pas als je het zou verkopen dat je je correct moet opstellen naar de koper, mogelijk zit die daar niet mee in, mits de prijs correct is.

1 like

Deze situatie had zomaar ook met een professionele handelaar kunnen voorvallen.

Ja inderdaad. Het gaat om meer dingen dan om het feit of de echte horlogeconnaisseur er met een loep naar kijkt en ziet of het horloge niet helemaal origineel is.

Probeer er lekker van te genieten zoals je hem nu hebt en voor de looks waarom je hem ooit gekocht hebt. Want die zijn niet veranderd.

2 likes

Gewoon dragen alsof hij echt is…. Hij is gewoon mooi!!

Ben je het ooit zat dan gewoon verkopen aan iemand die er geld voor over heeft. Hij is bijna niet van echt te onderscheiden lees ik….:stuck_out_tongue_winking_eye: