Breitling Vitesse vraag

Dit zegt helemaal niets, er wordt zoveel gehandeld in mp accounts. En de recente transacties met goede feedback zouden ook met compagnons gedaan kunnen zijn.

1 like

Ik hoop dat jij nog niets hebt betaald, gelet op de reservering op de advertentie…en dat wij jou van een eventuele domper zouden kunnen behoeden.

Laat a.u.b. even weten hoe er op het verzoek om een specifieke foto wordt gereageerd.

Kijk ondertussen vooral verder rond naar andere horloges
Er is al een suggestie gedaan van een ander horloge. Hier op het forum wordt ook het ƩƩn en ander aangeboden. Kijk maar eens bij horlogemarkt (en daar heb ik geen eigen belang bij, aangezien ik niets te koop heb staan).

Succes en veel wijsheid verder!
Vooralsnog lijkt je de juiste weg te bewandelen; eerst informatie alvorens te kopen :wink:

2 likes

Dat is ook exact mijn punt, bezien in samenhang met de overige info.
Ik ben zelf redelijk actief op MP maar krijg echt niet altijd 5 sterren met alleen positieve reacties.

1 like

Dit is weer een typisch geval van : bij enige twijfel gewoon niet doen! Ik denk dat de leden van dit forum alleen maar bezig zijn met het geven van goede adviezen bij dit soort vage aanbiedingen zonder dat financiele aspecten in beeld komen.

Ps : marktplaats is totale bagger. Dochter heeft dit onlangs weer ervaren. Verlies 150 euro. Gewoon geen zaken doen met mp.

2 likes

Die dacht ,krijgen jullie allemaal het heen en weer maar ik koop hem gewoon ! :joy:

3 likes

:see_no_evil:

Bedankt voor jullie adviezen. Ik ga zeker eerst nog even eigen foto’s vragen.

Neeee ik heb nog niets aanbetaald ! Ik zou volgende week gaan kijken

Nogmaals ik Ben blond maar niet dom haha

2 likes

Neee nee :grin:

1 like

Daarom ben ik ook blij dat ik op dit forum terecht kwam :grin:

Er is een transactie op mp geweest met een gebruiker die zich firstrubu noemt. We hebben hier ook een @Firstrubu, mss is het dezelfde en kan hij je verder helpen

2 likes

Die zag de topic van Miranda en dacht even snel de Breitling scoren voordat zij het doet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Deze meneer verkoopt van alles maar ook horloge dozen( overige accessoires) wat hij ook heeft gekocht bij firstrubu. Ik voel me inspector gadget worden

3 likes

dan ben je goed bezig! welkom in de hobby :slight_smile:

1 like

Misschien een idee voor een nieuwe hobby? Horloges verkopen, en daar horlogedozen van kopen.

1 like

En mocht alles kloppen, dan moet je nog letten of het nummer op de achterkant ook staat in het service boekje en indien aanwezig op het COSC certificaat.

Bovendien zijn deze Chronomat horloges vaak heel erg gepolijst, let erop dat de hoeken en rondingen nog in orde zijn. De verhoogde ring tussen de bezel en het glas heeft vaak tussen de 1 en 5 uur beschadegingen die geprobeerd zijn weg te polijsten en dat is lastig.

1 like

En nog een puntje van kritiek, de foto met de papieren die erbij zouden moeten horen zijn een bij elkaar geraapt zooitje die in principe niet allemaal bij elkaar horen maar uit verschillende periodes komen. Twee keer een International Warrenty is sowieso al vreemd.

2 likes

Bij Clem Vercammen in Heist op den Berg, Belgiƫ en bij outlet Roermond kan je nieuwe Breitling kopen aan soms sterk verminderde prijzen

1 like

@Bert1 Firstrubu is present.

Mijn connectie met het horloge ontgaat me misschien kan iemand me even bijpraten. Ik sta open voor ondervraging van de inquisitiešŸ˜… ik heb hier niets te verbergen

5 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Totaal geen heksenjacht in dit geval hoor! Bij de ervaringen met verkoper op MP staat iemand met nickname firstrubu. Aangezien ik deze naam herkende van hier was mijn idee dat jij wellicht degene was die zaken deed met MP verkoper. Zodoende dus.

2 likes