Ja schuldig dat ben ik.
Ik heb de Breitling Vitesse opgezocht en en ik heb afgelopen juli een bakelieten Breitling doos aan deze persoon verkocht. Verder kan ik niets geks melden. Het was een vlotte transactie via het betaalsysteem van Marktplaats.
Ja schuldig dat ben ik.
Ik heb de Breitling Vitesse opgezocht en en ik heb afgelopen juli een bakelieten Breitling doos aan deze persoon verkocht. Verder kan ik niets geks melden. Het was een vlotte transactie via het betaalsysteem van Marktplaats.
Ik ben blij dat jullie me allemaal zo goed willen helpen ! De “eigenaar” is nu op vakantie. Ik zal toch nog eens vragen om foto’s met iets waarop ik kan zien dat hij de foto’s zelf gaat maken. En anders ben ik nu toch wel zo ver om te gaan kijken zodat ik met eigen ogen kan zien waarom het nu eigenlijk gaat. Want ik denk u ook als hij echt zo nieuw zou zijn waarom zou hij niet al eerder verkocht wezen.
Ik heb het topic gescand en vroeg mij af hoeveel je wilt uitgeven? Is denk ik interessanter om voor dat budget iets moois te kopen bij een echte juwelier of handelaar.
Over het algemeen zijn hier volgens mij goede ervaringen met Ten2Two. Hoe gehecht is hij aan een chronograaf?
Anders is onderstaande een mooie optie, lijkt me.
https://www.ten2two.nl/product/breitling-colt-gmt/
Colt is idd wel dik. Tof ook met die ‘militaire’ tijdsaanduiding aan de binnenkant (24-uur schaal).
Voor dat budget gaan er genoeg deuren open en is zat moois te krijgen!
Ik zou verder kijken.
Inderdaad. Ik denk dat deze aanbieder hem onlangs heeft verkocht via Chrono, vandaar het Chrono24 watermerk. Tot slot is de foto van boekjes niet gemerkt met Chrono24. Oppassen geblazen!
U bent past een echte inspector gadget .
Dank u wel !!
Maar goed als dit dan ook echt de klok is wat hij verkoopt, zou hij dus wel echt moeten wezen?
Groetjes
Hij is op deze website verkocht. Maar ik vraag mij af, stel hij zou hem hebben gekocht; waarom plaatst hij dan geen eigen gemaakte foto’s?
Met al deze red flags zou ik hem 100% laten liggen en verder kijken. Jaap van Ten2Two, zoals hierboven ook al wordt geschreven, heeft een hele mooie staan binnen budget. Ook zijn er genoeg andere betrouwbare adressen waar je terecht kunt voor een mooie Breitling.
Hoezo?
@Mirandaklok voor 2k valt er Idd een hoop te kiezen. Tenzij je vriend echt deze wilt, is de Chronomat een beetje gedateerd wat mij betreft. Een nieuwe Colt of SuperOcean zou ik eerder aanraden.
Als je vriend per se een Chronomat wilt dan heb ik niks gezegd. Heb zelf een Chronomat helemaal compleet gekocht op MP voor rond de 1700, dus dat moet zeker lukken voor 2k. Je moet wel weten waar je op moeten letten.
Succes iig!
Zoiets bijvoorbeeld:
Mits de anderen niks geks zien.
Je hebt wat opties…
Wilt je vriend 40-42-44 mm horloge?
Quartz of automaat?
Chrono of niet?
Zoveel vragen.
Hij vind dit binnen werk mooi wat ik zo een beetje gepolst heb. En de rand.
Ik ga verder op zoek. En anders doorsparen tot dat ik een nieuwe kan kopen voor hem haha
Hij kan gewoon ook zijn eigen kwaliteiten als fotograaf kennen. Oftewel gebrek aan kwaliteit en de foto’s hebben gebruikt van de advertentie waarvan hij het horloge heeft gekocht.
Er lopen hier ook genoeg topics over hoe moeilijk het is goede foto’s van kletsers te knallen.
Ik zie ook wel eens foto’s van mijzelf hergebruikt worden bij advertenties van het betreffende horloge als hij weer wordt doorverkocht.
Maar dan moet hij ook gewoon eigen foto’s kunnen produceren van het betreffende horloge. Net zoals Chrono24 vraagt om foto’s te maken van het horloge op twee nader te bepalen tijdstippen.
Dit is ook wel een mooie. ZGAN. Niet gedragen, enkel 10x per dag voor foto’s gebruikt
De eigenaar doet onderzoek naar de lange termijn effecten van fotoflitsen op staal. Tot nu toe is geen verschil aangetroffen.
enkel 10x per dag voor foto’s gebruikt
Dit is een betrouwbare verkoper, niet echt een breitling maar goed;
Heel mooi !!!
Om even terug te komen op dit horloge,
Ik heb de verkoper een bericht gestuurd dat exact dezelfde foto’s op internet zijn te vinden. En dat er een watermerk van chrono24 in staat. Hij zei eerst dat hij hem had aangeboden op deze site. En dat hij deze foto’s had gebruikt voor marktplaats omdat ze anders te groot waren. Toen ik de link doorstuurde van die Italiaanse site zei hij dat hij nu wordt opgelicht. En dat de goede nu in een kwaad daglicht gesteld worden. Dat hij zo niet is.
Hij doet dus nu net of dat die site oplichterij is.
Weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Maar dat t niet klopt is denk ik wel duidelijk.
Nou goed hij kijkt maar even.
Ik ben blij met jullie jongens voor jullie hulp ! BEDANKT