Breitling Vitesse vraag

Mooi speurwerk. :+1:t3:

1 like

Miranda, dit zijn teveel signalen. Ik zou op zoek gaan naar een ander horloge. Als je kivik bank en billie kast in brand staan is het tijd om je kinderen, fotoalbums, je aquarium, je hamsters, je portomonnee en mobiel te pakken en jezelf naar de voortuin te begeven

2 likes

Vergeet je horloges niet.

3 likes

Hahaha, ja dat is altijd een mooie, de oplichter die gaat roepen dat hij opgelicht wordt, nog een rode vlag erbij. Goed dat je hier eerst je licht hebt opgestoken, hopelijk vind je snel een ander, en dan wel legitiem exemplaar.

2 likes

Vraag ook nog even voor de grap om 1 cent over te maken via een betaalverzoekje op een externe site

:rofl: :rofl: :rofl:

Die kon ik toen ophalen in Drachten voor 1650,-. Niet gedaan.

1 like

Oh echt nou maar goed ook achter af !

Waarom heb jij t niet gedaan ?

3 uur heen en 3 uur terug rijden. Vond ik het niet waard. En als het niet zoals op de foto is heb ik 6 uur voor niks gereden. :yawning_face:

Ah Oke: maar wel een goed gevoel er bij?

Jawel dat wel. Durfde het wel aan alleen de afstand was voor mij de reden om het niet te doen. Hoeveel vraagt hij als ik vragen mag?

Wat was dat goede gevoel dan precies? Je hebt zelf een topic geopend om te vragen of een bepaalde Breitling een echte is…
Heb je dat bij deze wel direct gezien? En was dat met dezelfde advertentie en dezelfde foto’s? Heb je in het contact nog aanvullende foto’s of informatie gekregen?

1 like

En komt hij ook nog met andere, specifieke foto’s, zoals je hebt gevraagd?
Wanneer is hij terug van de vakantie?

Welkom bij de club.

Heb ik gevraagd, hij maakt ze vanavond. Hoe ik het zelf persoonlijk wil. Ik vroeg met een kerstboom maar dan moest ik wachten tot december haha. Jullie horen van mij vanavond !

9 likes

:rofl:

Ik kan mij hier bij aansluiten ik heb de jetfighter met blauwe plaat en 2 chrono,s ,werkelijk een prachtig horloge en lijkt behoorlijk op zijn veel duurdere broer.

1 like

Sorry iets later dan gezegd,

Maar goed gister avond een “filmpje” gekregen ipv foto’s. Hij dacht dat dit makkelijker was. Zo is het natuurlijk moeilijk om goed de foto’s te bestuderen…

Er zat idd een bakelieten doos bij ( dat zal degene zijn van @Firstrubu)

Er zaten drie boekjes bij international waranty
(2x) en een autorized distribution. Weet ook niet of dat klopt?

Ik heb printscreen gemaakt van het filmpje.

Nou goed we weten iig dat hij hem wel thuis heeft liggen.

Groetjes weer !

1 like

Hoi Miranda,

Deze afbeeldingen zijn inderdaad wat lastiger om daadwerkelijk te bestuderen.
Het feit dat hij medewerking heeft verleend (m.u.v. de kerstboom :stuck_out_tongue_winking_eye:), spreekt in zijn voordeel.
Misschien dat het hele verhaal iets plausibeler is geworden.

Blijven wat mij betreft nog wat zaken staan. Zoals, als het een nieuwe is, waarom moet hij dan een doos er bij kopen? Nieuw zonder doos gekocht dus…
En nog wat, in mijn ogen, tegenstellingen. Zoals ‘recent gekocht’ maar in juni al de doos gekocht.

Maar ja, hij heeft in het begin de schijn tegen gekregen in mijn beleving, dus dat laat ik dan niet zo makkelijk meer los.
Of de papieren wel of niet kloppen (hoeveelheid etc) kan ik niet zeggen. Ik bezit niet een exemplaar uit die periode.

Ik hoop dat er nog voldoende informatie hieruit zullen volgen om voor jou een weloverwogen beslissing te kunnen maken.
Ik zou het oprecht jammer vinden als je de kat in de zak zou blijken te kopen.

Succes en veel wijsheid!

1 like

Ik heb even over dit topic heen gescand en het lijkt inderdaad te mooi om waar te zijn, al brengt het filmpje mij iets aan het twijfelen.

Ik weet niet wat de afstand is tussen jou en de verkoper? Beste is dan ophalen met iemand die er een beetje kijk op heeft, maar dat is misschien makkelijker gezegd dan gedaan.

Als dat opeens niet mogelijk is weet je genoeg.

En @Mirandaklok, hoe is het verder gegaan?
Als ik mij niet vergis, zou je zo ongeveer nu een afspraak hebben.
En de laatste posts tussen de regels door lezend, leek het mij er op dat jij er toch wel weer meer vertrouwen in kreeg.
Of ben jij toch verder gaan kijken?

4 likes