Hey,
Neeee totaal geen vertrouwen meer maar ik was wel heel benieuwd hoe het zat. Omdat hij ook het filmpje stuurde, en als het wel die klok zou zijn van die Website dan zou die echt moeten zijn.
Maar goed ik ben na een juwelier gegaan en heb ook het filmpje laten zien. Maar die zei dat de papieren niet klopten en ook dat de klok “onklaar” was gemaakt was volgens hem heel raar.
Maar de advertentie was dezelfde dag nog van MP af dus ik heb verder ook geen contact meer gezocht met hem.
Leuk dat je er nog naar vraagt
Goede keuze gemaakt!
Ondertussen al iets anders op het oog?
Ik heb inderdaad een andere gevonden. Een Breitling chronomat. Alleen foto’s helaas gewist voordat me telefoon wordt gecheckt hè hè hè.
Zodra hij Jarig is geweest en hem Om heeft zal ik hem jullie laten zien
3 likes
Leuk om te horen!
Ben benieuwd
Nu nog een horloge voor jezelf ?
Haha voorlopig weer even sparen. Maar ik heb zelf een aquanautic waar ik heel blij mee ben
3 likes
Dave76
20 oktober 2020 om 13:54
93
Graag, leuk!
Zo, ook nog.
Alvast veel plezier met het geven!
2 likes
Mirandaklok:
aquanautic
Zo nieuwsgierig als ik was toch checken…leuke horloges maar wel heel uitbundig.
Als je een KING cuda gaat dragen wel haha maar mijne is prinsess cuda en die is gewoon opvallend maar wel mooi haha vind ik
1 like
Mirandaklok:
prinsess cuda
Ok,voor een dame zeker mooi. (zoveel versies maar deze viel op door niet zo op te vallen)
1 like
ReneJK
25 oktober 2020 om 06:25
100
Ik verveelde me hier een beetje in Panama , voorbereiden om naar aruba te varen en onder tussen een rum gedronken
Maar deze moet echt een keer per ongeluk tussen een zware moker en een aambeeld
?
ReneJK
25 oktober 2020 om 16:09
103
Nee die van jouw leek me prima
Dat andere ding bedoelde ik met die 2 subdials
Sorry heb net pas ondervonden dat ik terug kan zien waarop je had gereageerd. Ik wou al zeggen neem nog een Rummetje
1 like
Jongens om nog even terug te komen…
Hij is goedgekeurd !
Bedankt allemaal nogmaals !
Nu gewoon 1 gevonden met papieren doos etc bij een watch dealer !
31 likes
Eind goed al goed. Fijn om te horen dat hij er blij mee is.
2 likes
Ik zeg…das nu echte liefde!
Nice.
1 like