Ik heb al een paar jaar inmiddels mijn gele Seawolf. Deze staat op rubber. De combinatie zwart met geel doet het hem denk ik. Echter vind ik toch dat er een nadeel aan zit die ik niet heb met mijn andere horloges die allemaal op staal zitten. Ik vind een dikke zwart rubberen band zelf niet passen bij veel kleding. Beetje zoals het verhaal van de broeksriem en de kleur schoenen enzo… Om dit horloge wat meer draagtijd te geven kan ik hem met een relatief kleine investering van toch zo’n 600 euro op staal zetten. Nu is de klok zo…
yup, ik spreek uit ervaring maar ik snap niet zo waarom je je druk maakt over het niet matchen van een zwarte rubber band bij je outfit…ik zou meer moeite hebben met matchen met de knal gele wijzerplaat
Ik ook niet maar die van Breitling is daarop wel een uitzondering hoor. Trekt geen stof en het zweet niet. Voor het draagcomfort hoef ik het niet te doen.
Ik vind de gele dail er echt uit knallen met de rubberen band. Maakt hem voor mij wat meer. Ik post toevallig net dat ik met precies dezelfde twijfel zit voor mijn colt. Het maakt het een heel ander horloge. Persoonlijk vind ik zwart rubber makkelijk kleden, maar dat is persoonlijk. Je kan niet fout gaan hier in denk ik. Als jij je irriteerd aan zwart met kleden, ga voor staal…
Ik vind een Breitling op staal ook een fraaie verschijning . Leuk om te kunnen wisselen zou ik zeggen. Prachtige Breitling overigens, gele dial is erg leuk