Ik zou de stalen band erbij kopen. Lekker fris kleurtje trouwens! Bijzonder…
Stalen band kopen en andere kleur wijzerplaat er in laten zetten😋
Het is persoonlijk maar dan zou ik die €600 voor een bracelet er niet aan uitgeven… Moet mijn mening toch aanpassen, zeker als het niet aan t draagcomfort ligt.
600 euro zou ik er niet voor over hebben; ik zou eerder een Staib mesh plaatsen voor ≃150 euro
Ik zet ook geen Rolex band op een Timex
Vind de geel-zwart combinatie mooi staan. En pff, 600 euro voor een band is wel fors. Gewoon vaker zwarte schoenen en een riem dragen
Het is fors maar je koopt er qua looks een nieuwe Breitling mee bij wijze van spreken.
Er zijn merken die meer vragen voor een bandje, maar de breitling band zit comfortabeler
Ik draag deze op rubber (Ocean racer met vouwsluiting) en met de stalen band. Bevalt goed. Krijgt een ander uiterlijk en dat bevalt mij goed.
Lekker op zwart laten, dan knalt het geel er veel meer uit .
Nuff said
Ik zou het op rubber laten zitten zodat dit horloge aanvullend is op de rest van je collectie. Als de rest al op staal is zou ik juist een aantal op leer en rubber willen.
Ben een staal liefhebber en een fan van geel maar… laat deze lekker op het rubber zitten. Zo knalt die wijzerplaat veel mooier dan op staal.
Ik vind de siliconen banden van Breitling geweldig dragen, de stalen weet ik niet… ik weet wel dat de seawolf op rubber veel beter uit komt. Laatst zag ik een soort van milanese band maar dan van siliconen, (als ik mij niet vergis) orgineel van Breitling met vouwsluiting. Misschien dat dit een uitkomst is in het zwart? Al een heel ander beeld dan de meestal sportievere siliconen banden van Breitling.
Edit:
Stalen band is ook dik. Dat zal niet veel schelen qua dikte. Persoonlijk zou ik hem lekker op rubber houden en marktplaats in de gaten houden.
Mocht nou eens een band langskomen voor een schappelijk bedrag, dan zou ik toehappen omdat ik wisselen leuk vind
Ik vind Breitling op rubber niet zo mooi, maar dat is louter persoonlijk.
Zelf heb ik een Breitling Seawolf, eveneens geel, maar gen1 met de Arabische cijfers.
Nu, deze is wel in titanium, dat scheelt hem wel.
Wat je goed moet beseffen is dat het horloge NOG zwaarder zal worden. Seawolf is al geen dun klokje en in staal zal ie ook wat wegen. Maar hij zal 300% mooier zijn.

Het kost wat, maar den heb je ook wat.
Breitling banden behoren inderdaad tot de top.
Probeer de bruine rubberband?