Breitling Wings als erfenisstuk, moeite waard of niet?

De gemiddelde koper wil iets met een kroontje en heeft iets om in te ruilen.

Men wil niet zelf gaan handelen, denkt er niet echt bij na, hop…

Zal niet structureel 40% onder marktwaarde hoor :wink:
Laat me graag verbeteren door een grijze markt dealer.

Anyway, we raken ernstig offtopic.

Kijk, zo denken wij hier ook.
Dat jij nog niet eerder lid bent geworden!

2 likes

Ik denk dat als je een Breitling inkoopt voor 750 en dan te koop zet voor 1700 euro, je bar weinig vervolg business gaat doen.

Ik zie geen correlatie tussen dalende prijzen en inzakkende handel. Met dalende prijzen kun je alsnog flink verkopen.

1 like

:rofl::rofl::rofl: briljant!

1 like

Klopt, volume kan aanhouden, maar winstverhouding kan dalen. Als er een moment komt waar het niet meer lucratief genoeg is, dan zal het volume afnemen, net zoals bij financiële markten.

Heb je al eens gekeken bij de Breitling outlet in Roermond?
Daar koop je overjarige maar wel gloednieuwe Breitlings met een behoorlijke korting!
Hier even een foto van afgelopen zomer als voorbeeld waarbij je de normale én prijs met korting ziet. Ze hebben uiteraard véél meer in de winkel liggen.Ik heb er zelf mijn Breitling Superocean gekocht en ben zeer tevreden. Weliswaar overjarig maar wel nieuw, betrouwbaar, met uiteraard alle papieren want deze zaak is gewoon van Breitling zelf. Zo loop je ook geen risico’s mbt onderhoud wel/niet gehad, echtheid etc. :wink:

even een foto wat daar zoalin de winkel ligt. En de keuze is vaak behoorlijk! Ze zwarte prijsbordjes is de prijs met korting die je dus betaald

1 like

Als jij het horloge mooi vindt moet je het kopen! Dat kan een ander toch niet voor jou bepalen?

De prijs is niet slecht vind ik. Ziet er netjes uit.

Mijn mening: kopen! Maar ik ben zeer zeker niet onbevooroordeeld in deze want Breitling fan, de échte, die met opgelegde Wings!

Sterker nog, ik heb precies hetzelfde model ook. Alleen dan met de stalen Pilot band.

Omdat ie mij inmiddels te klein is geworden draag ik ‘m niet meer sinds 2016.
Gekregen in 1999 als huwelijkscadeau van mijn ouders. Gaat dan ook nooit meer weg.

Succes met de keuze. Ik vind ‘m i.i.g. mooi!

3 likes

Nou zie ik, uit ervaring, geen enkel verband tussen een nieuwe Breilting en betrouwbaarheid maar ach… nieuw zou minder problemen moeten hebben.

Precies. Met zo’n klein prijsverschil kun je beter voor een nieuwe gaan.

3 likes

Klopt, maar misschien heeft TS zo meer keuze en is nieuw misschien wel een goede optie gezien het bedrag dat hij inclusief servicebeurt ook kwijt is.

Oja…Breitling outlet Roermond kun je gewoon appen op +31 6 57722512 en dan sturen ze je op verzoek de beschikbare modellen door.
Aangezien je al aan de €2300,- zit zoals je aangaf is dit misschien wel eens interessant.

“DE horloges” is wel goed. “Het horloges” weer niet.

(op lang leve de liefde)
Kerel: Dikkuh klokkuh, gouwuh kettinguh en SEX

Vrouwtje (wat 'm in eerste instantie leuk vond) in tranen.

Kortom, 't kan altijd nog erger

Time en date :stuck_out_tongue_winking_eye: