Breitling zoek na tragisch ongeval

Op een van de facebook groepen van mijn vriendin kwam het onderstaande bericht voorbij. Graag wil ik deze delen met jullie. Ik heb hem ook al gedeeld in de facebook groep “horlogefreaks”. Ik ken haar of hem niet maar wil dit gewoon met jullie delen.

Het facebook bericht:

Allie van den Berg
10 januari om 14:39
Hallo,

Afgelopen 22 december is mijn neef bij een tragisch ongeval op de Hijinkhoekweg in Woold bij Winterswijk om het leven gekomen. Daarbij is onder andere zijn horloge verloren. Er is nog gezocht door vrienden en kennissen met onder andere metaaldetectors. Helaas is hij tot op heden nog niet gevonden. Aangezien dit horloge veel sentimentele waarde heeft, proberen wij het nu door middel van delen op Facebook terug te vinden.

Het betreft een Breitling met serienummer 521459.
Mocht iemand het horloge hebben gevonden, dan hierbij de oproep om dan alsjeblieft contact met mij op te nemen.

Delen wordt gewaardeerd.

Alvast bedankt.

Gr. Allie van den Berg

Dit is het daadwerkelijke horloge. Het certificaat is ons bezit.

2 likes

:disappointed: oh god… verschrikkelijk.

Even het bericht online opgezocht. Dit moet daar liggen… of, alleen de gedachte al dat iemand het zonder te melden heeft meegenomen.

De familie kan beter even contact op nemen met de eersten ter plaatse.

Dit draadje was al eerder geopend door @vinner in de Categorie ‘Off Topic’.

1 like

Déjà vu: bij mijn ongeluk is mijn Planet Ocean gesnaaid…:rage:

8 likes

Die is hartstikke nep…

7 likes

Op zoek naar 'n fake Breitling…

De reden is wel hard, zie @GMTplus1… Maar dat was’ n PO.

Gebeurt dus best wel vaak?

1 like

Nep of niet, het kan voor onschatbare waarde zijn voor nabestaanden.

5 likes

Helemaal waar. En iemands ergste nachtmerrie. Maar het hoort niet thuis op HF.

1 like

wel met certificaat :thinking:

Dan genaaid en gesnaaid…

De “Breitling” is al gevonden zie ik…

Ik heb bij het plaatsen totaal geen twijfel gehad hierover maar als jij het zegt zal het wel zo zijn. Dat heb ik uitsluitend bij berichten waarin de woorden opa en erfenis in één zin voorkomen.

En als het echt een neppert betreft mag het bericht van mij wel worden verwijderd, want nepperts horen hier inderdaad niet thuis.

Je zal begrijpen dat ik de bericht plaatser hiervan niet op de hoogte zal stellen. En het horloge is inderdaad terecht.

Bleek nogal een ander horloge te zijn dan op de afbeelding…

Hoe dan ook: Mooi dat het terecht is na dit vreselijke drama.

1 like

Ik begreep dat het niet een foto van het daadwerkelijke horloge was maar dat de familie zich dacht te herinneren dat het zoiets was.
Ik denk dat zijn met googelen op deze foto waren gekomen.
Enfin, hij is gelukkig terecht.

7 likes

Waat. Serieus :-1::-1::-1:

Wat een naai streek.

Walgelijke reactie

2 likes

Mag ik het vervolg hierin vragen kerel?
Aangifte/melding van gedaan bijv?

Elke betrokken hulpdienst een belletje/mailtje gedaan?

Of?

Hij schijnt weer terecht te zijn?

Dit was blijkbaar de echte, zo te zien een B13050.

Aangifte gedaan, politie is ter plekke nog wezen zoeken, bij het ziekenhuis vermeld bij verloren voorwerpen.

1 like