Ik heb me kwaad gemaakt vanmiddag , hij heeft op chrono 24 nog een breitling horloge staan uit 2016 , ook nieuw natuurlijk ,
En er staat met grote letters bij meteen leverbaar , dus ik stuur hem een bericht met de vraag of hij die niet op wil sturen , dan betaal ik 100 euro bij .
Krijg ik bericht dat hij niet in stock is , dus niet leverbaar , en hetzelfde liedje .
Ik heb chrono een bericht gestuurd dat ik wil annuleren de verkoop , hij verkoopt onder rare omstandigheden , zo kan ik ook zaken doen , het duurt bijna twee maanden voor ik hem krijg , als hij hem vind natuurlijk , en dat is ook niet zeker .
IK hoop op een vlugge afwikkeling van het geld , dan kan ik een andere klok kopen , mijn keuze is nu gevallen op een Rolex datejust 2 uit 2016 met blauwe wijzerplaat , eu geleverd .
Witgouden rand , of hoe noemen ze dat
Ik heb ze op verschillende plekken gezien , bij RH watches en Kroon Watches , deze zullen allebij toch we te vertrouwen zijn denk ik .Graag wat reactie,s op deze winkels , hier kan ik naar toe rijden , en kopen
Bedankt voor de antwoorden vast
geen antwoorden dus hahahahah , allemaal op vakantie den ik .
Vandaag antwoord gehad van chrono24 , ze moeten mijn bankgegevens hebben voor het terug boeken van het geld .
De man van plus watch heb ik vele mails gestuurd , er word bijna niet op gereageerd , heb ik de koop geannuleerd , en bericht van chrono24 , meteen er achteraan bericht van hem , waarom ik heb geannuleerd .
Nu wachten tot ik het terug heb .
Voor de zekerheid zou ik in het vervolg toch duidelijk vragen of het horloge in bij hen in voorraad is, of de " het besteld dient te worden"; en dat laatste = miserie…
Dat denk ik ook Mark-B1 , die fout maak ik niet nog een keer , want ik koop hem gewoon in nederland, het word een Rolex datejust 2 met witgouden bazel , of hoe noemen ze dat , ik ga naar kroon watches , dan maar iets meer kwijt , maar dat gezeik wil ik niet meer .
Nog even wachten tot het op de rekening staat , en dan stuif ik naar kroon watches , ik ben aangestoken door het rolex virus .
Wat een verhaal zeg man, man, man. Je weet amper wat je wilt, hebt weinig onderzoek gedaan en maakt zomaar even 6k over naar een italiaan. Tsjongejongejonge.
Had met n tag ook getwijfeld bij n verkoper te halen die m moest zoeken. Of iemand die m op voorraad had. Uiteindelijk had ik met wat afdingen bijna dezelfde prijs gekregen.
Hopelijk komt t bij je allemaal op zn pootjes terecht.
Ik weet echt wel wat ik wil , eerst wilde ik de breitling hebben , er stond 4 tot 6 dagen voor , ik had het niet goed gelezen met mijn kop de offerte , alleen naar de prijs gekeken , er stond wel 4 tot 6 weken op .
Dat overkomt me echt nooit meer kan ik je vertellen .
Toen d stond er op de side van chrono een van 2016 , ook blauw , ik, dacht dan koop ik die voor 100 euro meer , die stond ook meteen leverbaar , dus niet , not in stock .
Toen brak er bij me wat , ik wilde hem niet meer , dus geannuleerd .
En nu heb ik mijn centen weer op de bank staan , nooit meer in het buitenland een horloge kopen , dat is iets wat ik zeker weet , je bent hetzelfde kwijt als je trusted checout koopt als hier .
Nou wil ik een mooie Rolex , die heb ik nog nooit geen gehad , en ze zijn mooi , zeker de Rolex Oyster Perpetual Datjust 2 Met wit gouden bazel
Maar nu zit ik te dubben , een witte wijzerplaat of een blauwe .
Ik heb er laatst 1 gepast met arab wijzerplaat bij @crownguard. Top ervaring. Prachtig mooi nieuw exemplaar. Maar voor mij een tikkie te groot. Ik heb de 36 mm gekocht.
Niks mis hoor met de datejust 2, maar na dat ik attend ben gemaakt op de ’ te grote’ indexen op de wijzerplaat en te iele kroon, ben ik er op afheknapt.
En is de 36mm de beste versie.
Maar te klein. voor mij altans.
Zou toch lekker voor de Breit 01 blue gaan, of black.
Is dan in mijn optiek de betere keuze.
Maar ik respecteer een ieder zijn voorkeur.
Succes verder.
Inderdaad, kan ik me helemaal in vinden.
@ Toon61, Klok al eens omgehad? Of in de handen gehad?
Super kwaliteit, en een afwerking om je vingers bij af te likken.
Nette prijs ook.
Ik heb al een keer een breidling gehad , maar geen 01 hoor , wel een in mijn handen gehad , ook een mooie klok , toen zag ik de Rolex datejust 2 ook 41 mm rond , mooie klok ook .
Toen ik gezeik kreeg met die verkoper in italie , toen dacht ik , dan koop ik er een in nederland , wel een Rolex , het zijn allebij mooie klokken , misschien nog een erbij aan het eind van dit jaar , wie zal het zeggen .
Okay, nou van harte alvast, veel plezier ervan.
Ben benieuwd naar de foto’s.
Is ook lang bij mij op de radar geweest.
De gladde bezel of de fluted?
Ik vondt zelf de fluted heel mooi.
Lekker vooruitzicht.