Breitling01 nuovo bleu

Ik heb hem bij Rh watches gekocht , die is hier niet onbekend , en vertrouwd , ik heb die met een wit gouden Rand gepakt , of hoe zeggen jullie dat , als ik hem heb zal ik een foto plaatsen , voor 7000 mag je wel iets verwachten nietwaar .

Mooi :thumbsup:,
Ben benieuwd naar je foto’s.
Je hebt de blauwe plaat met streep indices gekozen dan?
Ik ben nu ook al even aan het oriĆ«nteren , ben er nog niet over uit welke uitvoering het moet gaan worden… :confused:

Veel plezier ermee!
Pieter.

Badboy deze is echt mooi , ik ben geen goeie fotograaf hoor .

Het is echt mooi rustig blauw , ik had anders verwacht , ik ben namelijk niet naar een winkel geweest om te kijken , ik raad je deze dan ook aan .

1 like

Man o man wat is de klok mooi , ik had niet verwacht dat ik ooit rolex zou kopen , maar nu is de kogel door de kerk , hahahahahah
Ik heb wat vraagjes , mijn engels is niet zo goed , waar staat het serie nr , van de klok ergens .
En hoe kan ik zonder heel de klok af te draaien de datum goed zetten , dat was bij mijn breitling anders , van de 6 naar 9 en terug dat versprong hij een datum , hoe moet dat bij deze klok .
Ik hoop dat er zijn die me kunnen helpen hiermee .

Hierbij wil ik RH watches ook bedanken voor de goede service , ik heb de polsmaat opgemeten , dat was 19,3 cm , toen wisten ze zat , de klok past als een huis om mijn pols , bedankt hiervoor , ik weet niet of ze mee kijken , maar toch .
Ik hoor nu ook bij de Rolex familie .hahahah