Breitling's online presentatie van de 2020 collectie

Heb deze en moet zeggen dat het inderdaad geen echte navitimer is, want geen chrono.

Wil je gewoon een gaaf horloge in 38mm die lekker blingt? Dan is het wat mij betreft wel een aanrader.

Als het alleen maar gaat over historisch correct en waardevastheid kun je deze beter laten liggen :slight_smile:

2 likes

Haha, ik vind een roulleaux band dus wel heel erg cool; lekker old school. Draagt ook enorm comfortabel.

Maar goed, smaak natuurlijk. Zou deze wel in het echt willen zien vanwege de rechte zijkanten van de band.

2 likes

Wow, wow, wow! Prachtig die roulleaux band. Echt geweldig dat ze die weer terug brengen. Heerlijk modern. Daar moet er wel eentje van komen.

1 like

Deze voor mij graag:

9 likes

Tekashi

1 like

Dit ziet er toch een stuk minder elegant uit dan op de persfoto’s van breitling zelf

De chronomat doet het meer voor mij

foto’s van hodinkee

7 likes

Wat een heerlijke foto’s.

‘Nou, als zij succesvol kunnen zijn met een Rainbow kunnen wij het ook’

5 likes

Leuk ook dat de wijzers op tien over twee perfect bij de indexen kleuren. Dat is al gauw twee keer per dag. :+1:

15 likes

Ik kom net terug van een hele aangename fietstocht, maar nu schrik ik wel. Breitling, toch…

Snel maar een biertje pakken! :beer:

4 likes

Erg gaaf horloge Erik! Ik zeg doen! Zou denk ik persoonlijk wel voor de blauwe dial gaan.

Die Chronomat is echt onwijs gaaf. Maar die Rainbow nep duiker man man man wat lelijk. Breitling probeert even Rolex na te doen met de Rainbow Daytona in een budget variant. Niet echt gelukt als je het mij vraagt. Lijkt te zijn ontworpen door een 4 jarig kind die met kleurpotloden flink aan de bak is gegaan.

1 like

Ik snap werkelijk waar geen snars van deze keuze van Breitling. Zaten ze allemaal aan de crack daar in Zwitserland?

2 likes

Inderdaad dit zijn de keuzes waardoor ware fanboys weg lopen. Hetzelfde gehalte als die nieuwe nep SKX van Seiko zonder schroefkroon in 38 afzichtelijke varianten…

2 likes

Ja lieve kijkbuis kinderen RLC is boos…

4 likes

Die nieuwe chronomat heeft echt wel iets… prachtige band…

Ik vind deze wel vet.

1 like

Ik vind die nieuwe chronomat ook wel mooi. Heel bijzonder ook die band zo.

Over de rest ben ik zo verwonderd dat ik simpelweg nog niet weet wat ik er van vind. Ben het nog aan het verteren merk ik.

1 like

Chronomat is mooi, mis alleen de vleugels op 12…

1 like

Goh. Dat heeft best lang geduurd. Gelukkig heb je nog een ‘echte Breitling’.

Denk wel dat ze nu ook nieuwe klanten aan sporen. Met name die roulleaux band. Die vind ik zo mooi en eindelijk eens een keer polijstwerk waar je niet je zonnebril voor nodig hebt en weer eens gewoon in een echte spiegel moet kijken hoe je haar zit.

IMhumbleO gaat Breitling qua ontwerp eindelijk weer eens mooie horloges maken.

En ach 100m waterdicht… prima. Alles wat meer is is toch BS. Niemand die met een Breitling van 300m of meer waterdicht kan duiken zonder HV.

:beers:

Ps. Blijf kalm. Het zijn maar breitlings.

2 likes