Breitling's online presentatie van de 2020 collectie

Ben toch niet de enige die de gouden vleugels mist?
Ik vind het mooi dat ze nu ook het aantal modelen voor vrouwen wat uitbreiding dat kan. Maar verder vind ik het op punten echt afwijken wan het beeld dat ik heb can een Breitling. Te flashy is denk ik de beste manier om het te verwoorden. Iedere keer is het voor mij het net niet.

Deze modernere Breitling vind ik ok… in alle 3 de kleuren:

Die heritage lijn is best ok… zolang je m niet Rainbowt

2 likes

Die nieuwe Chronomat kost 8k :joy:

1 like

Merkwaardige constatering, iedere keer als ik nieuwe Breitlings zie, vind ik de voorgaande mooier. En ik blijf graag wings zien. Die soh 57, heel erg rado captain cook inderdaad!
Ook opvallend, of het nou echt functioneel is of niet, de waterdichtheid loopt terug. Bij de nieuwe soh 57, bij de so. Toch jammer, of je er nou echt wat mee doet of niet, voelt voor mij als minder waar voor je geld. En je praat hier toch niet over soft-ijs bedragen…

1 like

Ja B01 uurwerk betekent nieuw 7.5k of meer bij Breitling

Leuk voor de zomer :sunglasses:!

1 like

Dus? Submariner nog meer zelfs. Zit geen duurder materiaal in hoor…

Vind het prima dat Breitling wat duurder word…

Ben ik de enige die zich mateloos stoort aan zijn accent?

Ook bijzonder hoe hij vrouwen op een voetstuk zet en ze toch onbewust als ondergeschikt aan de man neerzet.

Daarnaast heeft hij het over watch to be worn from casual to tuxedo. Onder een tuxedo hoor je toch geen horloge te dragen?

Al bij al zit er wel wat leuks bij hoor :smile:

Top van je, maar ga je er ook één kopen?
En neen, een Sub is niet duurder.

Bovendien is de Submariner erg mooi, maar te gewoon naar mijn smaak … Het is beter om iets minder gewoons te hebben … Eindelijk is dit mijn mening… Breitling heeft heel mooi gemaakt horloges !

Ik bezit al een Breitling dus ja, er zullen er meer komen.

1 like

Ies hele grote blij voor mij :joy:

2 likes

Ik houd t wel bij mn submariner…

1 like

Dat is niet de vraag. Mijn vraag is of jij +8k op tafel zou plempen voor een Breitling zoals deze nieuwe Chronomat. Het kan natuurlijk, en je kan vast nog 4 andere mensen vinden op heel Nederland en België gecombineerd.

Als sommige modellen heel bijzonder zijn … Er zijn er een paar heel mooi. Ze hebben het juiste gedaan :wink:. Maar ik respecteer je mening :+1:

Ik ook. Wat een lelijk ding dit rainbow. Man man man man man

Ik lees wel heel vaak “heritage” en “reissue” op de website. Kan alleen maar het begin van het einde beteken. Een kopie is nooit beter dan het origineel.

1 like

Sorry, verkeerd geïnterpreteerd door mij. Ja zou ik doen, maar liefst vanaf zulke bedragen een iets duurder materiaal, rose goud bijvoorbeeld.
Ik kijk persoonlijk niet naar restwaarde, wel naar de bijzondere momenten waarom ik iets zal kopen wat ik mooi vind.

Jazeker … Maar wat ik betreur over de Submariner … Het is dat iedereen in één (manier van spreken) … Te gewoon is …

Dat siert, maar maakt je meer uitzondering dan regel vrees ik. En bottom line blijft 8k veel geld voor een niet zo bijzonder horloge. Zonder de bracelet was alles maar extreem doorsnee geweest bij deze Chronomat imho.